היום ה-31 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

השבוע שהיה – 30.08.2013

ברוך שלא עשני גוי

הברכה הנאמרת בתפילת הבוקר "ברוך שלא עשיני גוי", מקבלת בימים אלו משנה תוקף וניחוח מיוחד.

העם היהודי ידע מחלוקות ומלחמות לאורך ההיסטוריה שלו. נכון, היו גם רציחות ומעשים שלא ייעשו על פי אמות המידה האנושיות והאלוקיות.

…אבל, מעולם לא שמענו ולא ראינו שיהודי השתמש נגד מי שנולד בצלם אלוקים בסוג כזה של מוות, גז.

מעולם לא שמענו שיהודים רצחו ילדים בעניין שמהותו רצון לכח ושליטה כפי שקורה היום בסוריה.

השימוש בגז נגד בני אדם בכלל ונגד ילדים, מזעזע, מצמרר ורחוק מאפשרות כלשהי שלנו כיהודים להבין או לקבל זאת.

והינה, ממיתים באמצעות גז מאות ילדים, בלי שטיפת דם אחת תשפך.

המוח השטני של יצרני הגז והיד הזדונית שלחצה על ההדק, מוכחים לנו בפעם המי יודע כמה עם מי יש לנו עסק, ומה הם מתכננים לעשות בשנייה שהדבר יתאפשר להם.

ולכן, ההתנהלות של הנשיא האמריקאי, אובמה, לא רק שהיא לא מרתיעה את המטורפים, משני הצדדים בסוריה, אלא אפילו אובמה מוסיף שמן למדורת הטבח ההדדי.

ההססנות והגמגום של הנשיא וחבריו עוד עלולים להבעיר את האזור כי הרוסים ופוטין לא פריירים, הם רואים ושומעים הכל, והנה שתי ספינות מלחמה כבר בדרך לסוריה.

מה שנותר לנו כמו תמיד זה לסמוך על אבינו שבשמיים, ולקוות שראש הממשלה בנימין נתניהו ימשיך לשדר לעולם כי ביטחונה של ישראל אינו עומד לדיון עם אף אחד, גם לא עם ה'ידיד' ברק אובמה. אם צריך לירות, תירה.

ברוך שלא עשני גוי…

 

 

 

ה'יהיה בסדר' חוגג

האירועים בסוריה, ובראשם הטבח הכימי שעשה בשאר אסד או המורדים (לך תדע), בבני עמם, השפיעו על התנהלותו של הישראלי הממוצע באשר לנחיצות להיות מוכן מפני כל רעה שתפתח מצפון או ממזרח.

הציבור מאשים את צה"ל, פיקוד העורף, תחנות החלוקה ואת מי לא? רק את עצמו הוא לא מאשים.

חודשים ארוכים מתחננים לציבור שילך וייקח ערכות מגן לטובתו, פותחים תחנות חלוקה מתחת לחלון, מריצים קליפים בטלוויזיה, ומה לא עושים כדי לדרבן את התושב הישראלי לקחת ערכת מגן, וכלום.

השבוע לא חשתי בנוח כאשר ראיתי את התמונות ושמעתי את הקולות של אלו שבמשך תקופה ארוכה לא התייחסו להתראות לקחת ערכות מגן, ועכשיו הם רבים ומכים אחרים כאילו שמישהו לקח להם משהו מהפה, ולא שהם פשוט לא היו בסדר.

…למרות האמור לעיל, חובה מידית לדאוג שיהיו ערכות מגן לכולם. מה אשמים התינוקות והילדים הקטנים שהוריהם העדיפו להיות עסוקים בדברים אחרים ולא לגשת ולקחת עבורם ערכות מגן? מה אשמים הקשישים והמוגבלים שמאלף סיבות לא קיבלו את הערכות?

 

חייבת להיות התגייסות כללית של כל הנוגעים בדבר ולצייד את התושבים בערכות מגן. 

אולי יעניין אותך

Bottom ad