היום ה-26 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

בית המשפט! מפגיני בלפור יעמדו על רגליהם

אומרים שלשקר אין רגליים, השבוע הסתבר שאין לו שׂכל ולא לב.

ביום שני התקיים דיון בעניינו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. כאנשים המאמינים שאין צדק מוחלט, במיוחד לא בבית הדין של מטה, אמרנו 'יאללה, נראה מה הולך לקרות בבית המשפט'. מסתבר, שהתקשורת ופליטי ההפגנות ומה שנשאר מהם מהפגנות בלפור, הבימה, הגשרים ועוד, לא חשבו כך. הם היו בטוחים שהמשפט הוא קרקס 'מדארנו' הנודד. כבר על הפתיחה עלו סרטונים הזויים על אנשים הזויים שפורסים שטיחים אדומים לכבוד ראש הממשלה בדרכו לבית המשפט, עשרות על זמבוריהם, דגליהם השחורים והחומרים הכימיים הנלווים, הגיעו לפתחו של בית המשפט כדי להקביל את פניו של נתניהו, כאילו שמדובר במצוות 'להקביל פני רבו' המצווה היפה ביהדות.

כמויות השנאה המתובלות בבקלאוות לא היו מביישות את 'בני דודינו' בשמחתם אחרי פעולת טרור מוצלחת נגד יהודים. ההתעקשות להמשיך בהזיה המתמשכת ולהפגין שנאה תהומית כלפי ראש ממשלה שנבחר, למרות קולותיהם, בקלפי אינה מובנת, בלשון המעטה. נניח, רק נניח לצורך העניין, שההפגנות בחסות הקורונה להפלתו של נתניהו היו לגיטימיות לפי סולם הערכים של אביחי מנדלבליט, נניח. הרי עכשיו משפוזרה הכנסת והוכרזו בחירות בחודש הבא, מה עניין ההפגנות לדמוקרטיה?! האם הן רלוונטיות עדיין לתירוץ שלפני שהוכרזו בחירות? לא! לא ולא!

שתי מטרות היו ונותרו למפגינים ולמפקדם העליון, אבו אהוד ברק. הראשונה, ליצור אנדרלמוסיה וחוסר שקט תמידי סביב כהונתו של נתניהו מתוך כוונה להמאיס אותו על העם והשנייה, לקצר את הדרך ואת ההליכים אל 'ראשו הפוליטי' של נתניהו כראש ממשלה. לא דמוקרטיה, ולא דאגה למדינת ישראל עמדו לנגד עיניהם של מחוללי המהומות וההפגנות שהפכו לפרעות עם עניבה וחליפה (חוץ מהסדים הבן שׁיטריתים ועוזריהם).

היה עצוב לראות את מחזות השנאה של כאלה שאילו הייתה פוגש בטייסת, באוגדת שריון או בצנחנים בגלגולם טרום הטרלול, הייתה קרוב לוודאי מחבב ומכבד אותם.

אילו היית פוגש אותם אז כאשר היו פרפרים נחמדים, לא היית מאמין שהפכו ל'גלמים' טרם שובם להיות שוב פרפרים…

העיתונאי ברוך קרא יצר השבוע שיא שלילי חדש של שפל

את מסע השנאה של מפגיני בלפור הנודדים (והממומנים?) ליוותה, איך לא, התקשורת הישראלית. אלא שהפעם היא הפכה להיות החדשות המעניינות והמזעזעות.

הגדילו לעשות בערוץ 13 עם הפרשנים אבישי בן חיים, הפרשן לענייני חרדים וחברה והפרשן המשפטי, הפרשן המשפטי, הפרשן המשפטי ברוך קרא.

מבלי לתפוס פוזה של חנה בבלי בענייני הליכות ונימוסים, אפשר לקבוע שאותו פרשן משפטי, קרא, שבר כל שיא אפשרי בהתנהלות תקנית בטלוויזיה, ועוד מול קולגה באותו ערוץ, אבישי בן חיים. היה עצוב לשמוע את הפרשן המשפטי (זהו, אני חושב שאמרנו מספיק פעמים 'פרשן משפטי') מטיח בבן חיים חזור והטח את המילה 'שקרן'. איני יודע מה גרם לו להתבטא בסגנון הזה כאשר מדובר בעניין הנוגע לנתניהו, המצב העובדתי או מצבו הנפשי.

זהו המרצעים הגדולים שיצאו משׂק הכזבים שאנשי התקשורת משתמשים נגד נתניהו, והוא מצטרף לשורה ארוכה של מעידות מביכות של העיתונאים. השיא שמור כמובן למדלבליט וה'נעלנו אותו' שאמר לפני שבוע בשיחת זום מול גנץ הכושל.

העובדה שלא מפסיקים לספק אוויר חם לתומכי נתניהו ומזכירים להם מדוע עליהם לתת ביטוי לתמיכה בקלפיות, מזכה אותם, לפחות מצידי בתודה, כי זר פרחים זה קצת מוגזם.

לירות!

חדירתו של הגנב לבסיס חיל האוויר בנבטים, וגרוע מכך בריחתו, היא לא עוד תקלה. היא אבי אבות הברדק שׁשׂורר בצה"ל ובחיל האוויר.

מה שקורה בדרום בלתי נתפס בכל רמה ולפי כל סרגל. חלקים מהפזורה הבדווית פיתחו ענף פרנסה הניזון משוד, גניבה, פרוטקשן ועוד. העובדה שחיילי צה"ל וקציניו הפכו לסמרטוטי ריצפה בחוסר תגובתם רק העצימה את הבעיה לממדים מפלצתיים, והשיא השבוע. גנב רכב מתפרץ עם רכבו לאחד הבסיסים השמורים ביותר (בדיעבד מסתבר, שלא!). הגנב אינו מנוטרל, ועוד מצליח לטפס על הגדר ולברוח, גם אחרי שהרימו לאוויר מסוקים וערבו את השב"כ.

אין לי אלא לחזור לדו"ח הביקורת הקטלני של האלוף במיל' יצחק בריק שטוען שמה שהולך בצה"ל גובל בברדק, לא פחות.

למרות שכל אלוף או רמטכ"ל לא רוצה שידבק בו אבק מהמצב, הפעם חייבים שיתוף פעולה של: הרמטכ"ל כוכבי, מפכ"ל המשרה שבתאי והשב"כ כדי להילחם (כן, להילחם כולל לירות במי שגונב נשק, תחמושת וכלים צבאיים).

סוללת האמינות וההרתעה של ישראל מול הפושעים הללו מהבהבת, ולפני שתשבוק לגמרי, כדאי לצאת במתקפה יזומה נגדם, וגם לירות…

לידיעת יפעת שאשא-ביטון וגדעון סער

נתניהו ואדלשטיין הצילו 45,000 מצביעים ממוות

ככל שמועד הבחירות מתקרב, יש פוליטיקאים (כושלים) אשר מרימים את רף ההתבטאויות המסוכנות ומוסיפות שמן למדורת השנאה והקיטוב.

הפעם זה תורם של גדעון סער והמיועדת מטעמו לממלא מקום ראש הממשלה ושרת החינוך, ד"ר יפעת שאשא-ביטון. השניים מזמרים את המסרים שלהם בטלפתיה המשחררת 'וואו!'. פעם סער הקול ושאשא ההד, ופעם הפוך. מושלם.

היות ומדובר הפעם לא רק בבחירות (שנמאס לנו מהם…) אלא גם בדיני נפשות בשל הקורונה הקוטלת רבים וטובים, החלטתי להסיר את הכפפות ואם תרצו את המסכה מעל הפה.

יפעת, האמת, שעד היום לא הגבתי להתבטאויות שלך בנושא הקורונה וחשבתי שאצליח להתאפק גם הלאה, בכל זאת כן השיגור שלך למרומי הפוליטיקה הישראלית התחילה כאן בקריית שמונה ובמועצת העיר שלה. חשבתי, שבזכות הסולידריות והפירגון כלפי בני ובנות קריית שמונה בהצלחותיהם שאני כה מקפיד, אצלח גם את המשׂכוה שהצבת בפנינו, אבל לא. עד כאן. עם כל הכבוד, הפעם אנחנו מדברים על החיים, וכשמדברים על החיים, אין הנחות סלב, תסכימי איתי.

השבוע התבטא פטרונך גדעון סער ש-5000 הלוויות שנערכו, בצמצום, לקורבנות הקורונה, הם באשמת נתניהו ואדלשטיין, לא פחות. ואז נזכרתי שמי שעסקה במהלך השנה האחרונה בהרפיית ידיהם של מי שחסם בגופו את כל הסיבות (המוכחות) להתגברות המגפה, היית את בסדרת ההתבטאויות חסרות האחריות והפופוליסטיות על 'פתיחה' 'לפתוח', כאשר כל ילד יודע שזמן מגפה הוא זמן להתכנסות פנימה. כחברת כנסת ניצלת (בציניות) את העובדה שלא היית חלק אינטגרלי בליכוד (סיעה עצמית) ופעלת נגד כל מה שהממשלה ניסתה לקדם במלחמתה בקורונה. זה היה שקוף, ולוּ זה לא היה משתלב במערך האסטרטגי של מחנה השמאל וה'רק לא ביבי', היית נזנחת לנפשך.

הייתי מעדיף שדברים אלה לא ייכתבו, כפי שציינתי בפתיח, אך מסתבר שקשה לחזור מלוויות של אנשים יקרים, לנחם ב'שבעה' ולשמוע את הדברים המקוממים של סער ושלך.

לפני שנפרד אומר. לולא פעילותם הנמרצת והאמיצה של ראש הממשלה נתניהו, שר הבריאות אדלשטיין, הצוותים הרפואיים ועוד, כנגד המגמה שהובלתם, הייתם, את וסער אומרים את המשפט המצמרר "בגללכם נפטרו 50,000 בקורונה" או במילים אחרות, בשל התנהלותם האחראית והנחושה של ראש הממשלה ושר הבריאות נחסכו חייהם של 45,000 מאזרחי מדינת ישראל.

אולי יעניין אותך

Bottom ad