היום ה-16 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

אֵין מַלְכוּת נוֹגַעַת בַּחבֶרְתָּה

בשבוע הבא יסתיים פרק חשוב בתולדותיה של קריית שמונה, ותתחיל תקופה חדשה, כאשר שרביט ניהול העיר יועבר מידיו של ראש העיר היוצא, הרב ניסים מלכה לידיו של ראש העיר הנבחר אביחי שטרן.

אומרים, שככל שאוהבים יותר, מכאיבים יותר. כנראה שהמימרה הזאת נוצרה עבור תושבי העיר שלנו.

בימים רגילים ובזמנים מיוחדים אנחנו, כולנו, מוכנים לעשות מעל ומעבר כדי לעזור, לתת, לתמוך, לחבק ולאהוב כל איש ואישה, צעיר וזקן מהקהילה שלנו. אנחנו יכולים לפגוש מישהו מהעיר שלא דיברנו איתו מעולם בחו"ל, להתחבק ולפתוח בשיחה כאילו שהתחלנו אותה בקריית שמונה.

מאידך, יש תקופות וימים, במיוחד במערכות בחירות, שחלק מאיתנו הופך להיות זאב או נחש כלפי זולתו. כמויות הארס והפגיעות ההדדיות חוצות קווים אדומים, וחבל. חבל, כי זה לא אנחנו, זה 'הילד הרע' שמשתלט עלינו כמו וירוס.

זהו, הגיע הזמן לחזור לעצמנו, להיות קריית שמונאיים אוטנטיים, מסבירי פנים, מכבדים ואוהבים איש את זולתו.

וזכרו, אפשר ורצוי לבקר, מותר וצריך להתייחס למה שקורה, אלא שזה ייעשה בנועם, בתרבות תוך שמירה על כבודו של האחר.

נחתום בברכת 'צאתך לשלום' לראש העיר היוצא, הרב ניסים מלכה.

ו'בואך לשלום' לראש העיר הנבחר אביחי שטרן.

אוהב את כולכם, הרצל בן אשר.

 

ראש העיר הנבחר  אביחי שטרן

אני מבקש להודות, בראש ובראשונה לתושבי קריית שמונה על האמון הסוחף בי ובדרכי. הניצחון בבחירות לא היה שלי, אלא של כלל תושבי קריית שמונה שרצו בהנהגה חדשה, חיכו לה, והנה אנחנו כאן כדי לעשות את העבודה למען כל אחת ואחד מתושבי העיר.

חשוב לי לומר כי אני מתכוון להיות ראש העיר של כולם. גם של אלה שלא בחרו בי. כולנו משפחה אחת ועל כולנו מוטלת החובה להניח בצד את משקעי העבר ולצעוד יחד, בשילוב ידיים ובלב נקי, למסע מאתגר בו ניצור עתיד טוב יותר לילדינו, ולכולנו. מהיום אנו יוצאים לדרך חדשה. דרך של אחדות, דרך של אהבה.

החזון שלי מאוד ברור ולחלקו נחשפו התושבים במהלך מערכת הבחירות. אנחנו נשתף את הציבור בחזון ונממש אותו במלואו. באנו לשנות ולעשות טוב לעיר ואת זאת אני מתכוון לעשות בעזרת חבריי להנהלת העיר ובעזרת חברי מועצת העיר. מה שצריך לתקן – נתקן, ומה שצריך לשנות – נשנה.

נעשה זאת במקצועיות, בנחישות וברגישות.

עבודה רבה לפנינו. אני מלא אנרגיות להצליח. יש בי את הלהט והתשוקה להחזיר את החיוך לתושבי קריית שמונה. אני כאן כדי לשרת את הציבור וזה בדיוק מה שאני מתכוון לעשות.

יש לנו תוכניות עבודה מסודרות ואנו יודעים בדיוק מה צריך לעשות. מבטיח להיות ער וקשוב לרחשי הציבור ולקבל את ההחלטות הנכונות למען פיתוחה ושגשוגה של קריית שמונה.

אני יודע שהציפיות מאתנו גבוהות, וטוב שכך. קריית שמונה היא האתגר של חיי. אבקש מהציבור לתת לנו את הזמן הדרוש לבצע את השינויים הדרושים. עבודה ציבורית דורשת הרבה סבלנות ואני מתחייב כי בסופו של תהליך הסבלנות אכן תשתלם וכולם יוכלו ליהנות מפירות העבודה שלנו.

הצלחתנו היא הצלחתה של קריית שמונה".

ראש העיר היוצא הרב ניסים מלכה

"אני מודה לתושבי קריית שמונה על הזכות שנפלה בחלקי לעמוד 10 שנים בראשות העיר ולשרת את הציבור נאמנה. אני מכבד את רצון הבוחר ומתכוון לבצע חפיפה מסודרת עם ראש העיר הנבחר, אביחי שטרן.

אני משאיר עיר מסודרת ומתפתחת ומבנה ארגון יציב בעיריית קריית שמונה.

משך 10 שנים עבדנו קשה והצלחנו להפוך את קריית שמונה לעיר ואֵם בישראל, עם מערכת חינוך איכותית ש-82% מתלמידיה זכאים לבגרות, עיר שבתי הספר שלה זוכים שנה אחר שנה בפרסי חינוך ותלמידיה נמצאים בצמרת הערים בישראל  בשיעור גיוס משמעותי לצה"ל.

הקמנו את שכונת יובלים ושיווקנו את כל יחידות הדיור בבימת תל חי החדשה.

בנושא התשתיות, שדרגנו רחובות, שכונות, כבישים וצמתים. הקמנו פארקים ומגרשי ספורט כולל אצטדיון סינטטי בעלות של 10 מיליון שקלים והצלחנו לפתוח מרכז רפואי אזורי שפועל 24/7.

הצלחנו להביא להחלטת ממשלה היסטורית במסגרתה יוזרמו לעיר 222 מיליון שקלים החל מתחילת שנת 2019.

אני משאיר תוכניות עבודה מסודרות ותקציבי פיתוח אדירים להמשך שדרוג ופיתוח העיר.

היה לי הכבוד והעונג לשרת את תושבי קריית שמונה ולתרום לפיתוחה של העיר. אני מודה לכל שותפי לדרך, לתושבי קריית שמונה, לחברי הנהלת העיר, לחברים הרבים ולבני המשפחה שלי שליוו אותי במהלך כל שנותיי בראשות העיר.

תודה מיוחדת לחברי וידידי אריק פחימה שסייע לי ולתושבי העיר רבות בשנים האחרונות והשקיע את כל כולו למען סיוע לעיר ולתושבים גם במחיר פגיעה במשפחתו ובעסקיו.

כעת משהציבור אמר את דברו, אני מתכוון להעביר את השלטון בצורה חלקה ומסודרת. קריית שמונה היא של כולנו ונעשה הכל כדי שהעיר שלנו תמשיך לצמוח ולהתפתח.

אני מאחל הצלחה לראש העיר הנבחר אביחי שטרן ולחברי המועצה הנבחרים. מציע את עזרתי בכל דבר שיסייע בקידום העיר. אמשיך לתרום למען קריית שמונה ולמען תושביה בכל מקום בו אהיה, היו שלום".

אולי יעניין אותך

Bottom ad