היום ה-15 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

נעצרו שלושה שאיימו וסחטו חייל

שוטרי תחנת קריית שמונה עצרו שלושה חשודים בסחיטה של מי שלדעתם "פגע" בכבודם. השבוע כבר הוגשו כנגדם כתבי אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

חוקרי התחנה השלימו את החקירה בימים אלו כנגד שלושת הנאשמים, בשנות ה-20, באירוע אשר החל לפני כשבועיים ודווח למשטרה ע"י הנסחט שהינו חייל.

מחקירת האירוע עולה כי שניים מהחשודים קבעו להיפגש עם המתלונן טלפונית וכשפגשו בו טען אחד מהם בפניו כי "פגע לו בכבוד", כמו כן ציין הנאשם בפניו כי הוא נוהג "לשבור בקבוק וודקה" על ראשו של מי שפוגע בכבודו וגובה ממנו 10,000 שקלים, תעריף ידוע ומוכר, וכל זאת תוך שהוא אוחז בבקבוק וודקה בידו. הנאשם טען בפני המתלונן כי יש לו תעריף מיוחד לנוער וחיילים, רק 2000 שקלים ואם לא, יפגע בו הנאשם. מספר ימים לאחר מכן שוב פנה אחד הנאשמים למתלונן בטלפון ואיים עליו שאם לא ישלם הוא יפגע בו או בבני משפחתו.

הנאשם הגזים הפעם ועבר את גבולות המציאות לתוך עולם הדמיון והפנטזיה. למאוים לא נותרה ברירה זולת לפנות ולבקש סעד משוטרי משטרת ישראל בקריית שמונה.

השוטרים, הרימו את הכפפה יחד עם החשודים ועצרו בשלב הראשון שניים מהנאשמים.

הנאשם השלישי נעצר מספר ימים לאחר מכן עם התפתחות החקירה אשר התגבשה לכדי תשתית ראייתית מוצקה. מעצר הנאשמים הוארך מעת לעת בבית המשפט והשבוע הוגשו כתבי אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים כנגדם בבית משפט השלום בקריית שמונה באמצעות חטיבת התביעות של משטרת ישראל.

מפקד תחנת קריית שמונה סנ"צ איאד פרג' אשר מקפיד להוביל את התחנה בדרך המלך של שמירה על ביטחונם של תושבי האזור ראה בהתנהלות שלושת הנאשמים חריגה בוטה מ'כללי המשחק' בתחום השיפוט שלו, ואמר: "משטרת ישראל רואה בחומרה עבירות בריונות  הפוגעות במרקם החברתי ותמשיך לנהל חקירות מקצועיות עם כלל האמצעים העומדים לרשותה על מנת לחזק את תחושת הביטחון בקרב הציבור ולהביא את העבריינים לדין".

המסר לכל מי שמעלה בדעתו לנהוג בשיטות עברייניות שהמשטרה תגלה אפס סובלנות ואפס גמישות כלפי העבריינים.

 

 

 

בן 70 ועדיין בלי רישיון

שוטרי תחנת קריית שמונה וכוחות מג"ב טיפלו השבוע באירוע בו הבחינו ברכב סמוך לקיבוץ דפנה כשהרכב נראה מזגזג על הכביש. הרכב נעצר בצומת חורשת טל. מבדיקה התברר כי הנהג, תושב אחד הכפרים ברמת הגולן בשנות ה-70 לחייו מעולם לא הוציא רישיון נהיגה וכי הרכב שייך לבתו של הנהג. הנהג נחקר בגין המיוחס לו וניתנו לו דוחות בהתאם. הרכב נגרר והושבת ל-30 יום. הנהג יישפט בשיפוט מהיר. שוב, מזכירים לכם, שמרו על החוק והחוק ישמור עליכם.

אולי יעניין אותך

Bottom ad