היום ה-15 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

עו"ד עמי זנטי מונה לנציג לשכת עורכי הדין בקרית שמונה

השבוע נערך טקס בו מונה עו"ד עמי זנטי לראש לשכת הקשר של לשכת עורכי הדין בישראל, בקריית שמונה והאזור. האירוע לכשעצמו הוא פנים מקצועי אולם במקרה שלנו הוא חורג ומביא לידי ביטוי דברים עמוקים יותר.

כידוע, ראש לשכת עורכי הדין בישראל הוא עו"ד אבי חימי, בן קריית שמונה שעשה חיל במקצועו והגיע לצמרת, הישג שהוא לא עניין של מה בכך.

אם נזכור שאחד מהאיגודים המקצועיים החזקים והמשפיעים על דמותה של החברה הישראלית זו לשכת עורכי הדין על כל משימותיה ותפקידה, והעומד בראשה, הוא יותר מראשון בין שווים, נבין שמדובר בלא פחות מהישג שהשלכותיו משחקים תפקיד מרכזי ממש בימים אלו.

עורכי הדין אבי חימי ונציגו בקריית שמונה עמי זנטי, הם בבואה נאמנה של הטוב והיפה של קריית שמונה. שניהם, כל אחד בתפקידו מבטאים נאמנה את קריית שמונה היפה, זו שאנחנו רוצים להעצים ולהגדיל עד כדי פריצת גבולות האזור.

עו"ד עמי זנטי שפתח את המפגש במילים חמות על האמון ועל המינוי, הזכיר שכעורכי דין הוא וחבריו מחויבים לביצור שלטון החוק וחיזוק מערכות המשפט 'זה לא אומר שאסור לבקר את המערכת, כן ורצוי, אלא שהביקורת חייבת להיות עניינית, מכובדת ומתוך כבוד הדדי", אמר עו"ד עמי זנטי.

"הקמת לשכות הקשר בכלל, ובקריית שמונה בפרט, הנה יוזמה מבורכת, שתואמת את חזונו של ראש הלשכה- עו"ד אבי חימי, לחיבור הפריפריה למרכז, ואיחוד הלשכה לגוף אחוד ומאוחד, הנותן שירות מיטבי לכל החברים, בכל רחבי הארץ".

דבריו נחתמו באמירה המפורסמת של רבי אלימלך מליז'נק "אנו כולנו חברים בלשכה וקולגות למקצוע, אך לצערי, חלקנו לא תמיד נוהג בדרך ארץ האחד כלפי רעהו, ולא פעם, גם מתקשים לפרגן. לכן אקדיש לכולנו, שורות בודדות, מהתפילה הידועה בשם "אדרבא". שחיבר רבי אלימלך מליז'נסק: תִשְׁמְרֵנוּ מִן הַפְּנִיּוֹת וְהַגֵּאוּת וּמִן הַכַּעַס וְהַקַּפְּדָנוּת וְהָעַצְבוּת וְהָרְכִילוּת וּשְׁאָר מִדּוֹת רָעוֹת…

תַצִּילֵנוּ מִקִּנְאַת אִישׁ מֵרֵעֵהוּ וְלֹא יַעֲלֶה קִנְאַת אָדָם עַל לִבֵּנוּ וְלֹא קִנְאָתֵנוּ עַל אֲחֵרִיםאַדְּרַבָּה, תֵּן בְּלִבֵּנוּ שֶׁנִּרְאֶה כָּל אֶחָד מַעֲלַת חֲבֵרֵינוּ וְלֹא חֶסְרוֹנָם, וְשֶׁנְּדַבֵּר כָּל אֶחָד אֶת חֲבֵרוֹ בַּדֶּרֶךְ הַיָּשָׁר וְהָרָצוּי לְפָנֶיךָ, וְאַל יַעֲלֶה שׁוּם שִׂנְאָה מֵאֶחָד עַל חֲבֵרוֹ חָלִילָה".

כיבדו את הטקס בנוסף לראש לשכת עורכי הדין עו"ד אבי חימי, ראש לשכת עוה"ד מחוז צפון- עו"ד מוחמד נעאמנה, כב' השופט מורן מרגלית- ס. נשיא בתי המשפט במחוז צפון, כב' השופט רן ארנון- שופט ביהמ"ש לענייני משפחה בקריית שמונה, כב' הרשמת מליכה עווידה עזאם- ראש ההוצל"פ קריית שמונה, ראש העיר אביחי שטרן ומנכ"ל העירייה יורם ביטון.

במהלך הטקס, הפתיע ראש הלשכה הארצית, עו"ד חימי את ראשון עורכי הדין בקריית שמונה עו"ד מאיר זנטי בתשורה מיוחדת שגרמה להתרגשות, במיוחד כאשר עו"ד חימי סיפר לנוכחים על הזיכרונות שיש לו בהיותו נער צעיר והעיניים שתלה בעו"ד מאיר זנטי שכמי שהיה גדול ונישא.

עו"ד מאיר זנטי סיפר על היכרותו את אימו של חימי עוד ממרוקו "אבי ידידי, אני רוצה לספר לך שכילד ביליתי בבית סבתך ומשפחתך שעות וימים וינקתי מהם המון חוכמת חיים, דעת ותבונה. אני נרגש ומופתע מהמחווה וגא להיות חלק מן המורשת וההיסטוריה המשותפת שלנו. תודה רבה", אמר עו"ד מאיר זנטי בהתרגשות בלתי מוסתרת.

יש להחמיא ולהודות למערכת המשפט וללשכת עורכי הדין ובראשם לראש הלשכה, על חיזוק מעמדה של קריית שמונה כעיר שבה ניתנים שירותי הצדק והסעד המשפטי, ובמקרה שלנו, גם על ידי בני העיר.

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad