היום ה-01 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

אני ד"ר בוריס סידלקובסקי

נולדתי ברוסיה בשנת 1956. אני נשוי ואב לבן שהיום עובד בחברת הייטק. סיימתי את לימודי הרפואה באוניברסיטת סברדלובסקה שברוסיה בשנת 1982. בשנת 1993 עליתי לארץ יחד עם ההורים שלי, אבא שלי מהנדס ואימא שלי רופאת ילדים. עבדתי במקצועי, כרופא עצמאי במרפאה בקריית שמונה, אחר כך כרופא בקופת חולים כללית בין השנים 95 עד 97. משנת 1997 ועד היום אני רופא בבית החולים על שם רבקה זיו בצפת ולמעשה עובד בחדר המיון הקדמי בקריית שמונה.

בפוליטיקה אני נמצא מתוך שליחות ורצון לעזור לעולים להשתלב בחברה של הוותיקים בצורה מכובדת. אני גם רואה את עצמי אחרי הרבה שנים שאני בארץ, חלק מהעיר.

בשנת 1996 נכנסתי ממש לפוליטיקה והייתי יו"ר סניף מפלגת ישראל בעליה בראשותו של נתן שרנסקי.

בשנת 2002 הצטרפתי למפלגת 'ישראל ביתנו' בראשותו של שר החוץ אביגדור, איבט, ליברמן. בשנת 2003 נבחרתי למועצת העיר מטעם 'ישראל ביתנו' ומאז אני חבר מועצת העיר מטעמה.

השבוע בחרה בי מועצת העיר לתפקיד סגן ראש עיר בחצי משרה ואני מודה על האימון שהחברים נתנו בי.

בתור סגן ראש העיר וממונה על הקליטה והתיירות, ברצוני לקדם את שילוב העולים החדשים והתיקים בחברה הישראלית ובעיר, לקדם תרבות, תיירות וספורט בתחומים נוספים. להביא ולקדם פרויקטים שיתנו תנופה לעיר. באופי שלי אני לא אוהב לדבר הרבה ונותן למעשים שלי לדבר. גם היום, אני לא חושב לשנות את מנהגי ולדבר יותר מידי.

אהיה מאוד מרוצה אם אצליח לגשר על הפערים ועל ההבדלים בין האוכלוסיות השונות בעיר, להביא מקורות תעסוקה, חינוך ותרבות לכולם.

אני מתכוון לנצל לטובה את קשריי במפלגה לטובת קריית שמונה, בלי הבדלים של עולים וותיקים, לטובת כולם. 'ישראל ביתנו' הוכיחה אחרי מלחמת לבנון השנייה שהיא יודעת 'לנצל' את הכח שלה לטובת תושבי הגליל וקריית שמונה והעבירה כספים לבית החולים בצפת ובנהרייה.

אני מאחל לכולנו שיתוף פעולה אמיתי, לטובת העיר האהובה שלנו קריית שמונה.                               

אולי יעניין אותך

Bottom ad