היום ה-25 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

מה קורה במגרש הפוליטי?

מפלגת העבודה

יונה פרטוק יו"ר מרחב הגליל וקריית שמונה בהסתדרות, נותר בודד בצמרת מפלגת העבודה.

לקראת הבחירות לרשויות המקומיות הוא המליץ בפני ראשי המפלגה לערוך סקר כדי לבדוק את מצבה של המפלגה בשטח "אני בכל מקרה לא מעוניין לרוץ לראשות העיר. זכיתי לשאת בתפקיד חשוב ביותר בימים קשים אלה במערכת יחסי העבודה והאבטלה הנוגסת בכל פה בלחם של העובדים. אני מקווה שתוצאות הסקר שכבר נערך, יאירו את עינינו ונקבל החלטות אמיצות ונכונות", אומר פרטוק בשיחה עם "חדשות הגליל".

 

מפלגת הליכוד

השבוע כינס יו"ר התנועה וראש הממשלה בנימין נתניהו את ראשי הסניפים באור יהודה ושמע את רחשי ליבם לקראת הבחירות. הוקמה ועדה מוניציפאלית בראשותו של חיים ביבס ראש מועצת מודיעין, ראש עיריית בית שאן ג'קי לוי, יחיאל זוהר ראש עירית נתיבות ומנכ"ל הליכוד גדי אריאלי. הועדה תחליט לגבי כל ישוב וישוב לגופו אם יתקיימו בחירות מקדימות, היכן יתקיימו סקרים ובאיזה ישוב לא יתקיימו פרימריז והמועמד לראשות העיר יהיה מוסכם.

יו"ר הנהלת סניף הליכוד בקריית שמונה רמי רחמים אומר השבוע שהסניף מאורגן לבחירות והם נוהגים במשנה זהירות כדי לנסות לאחד את כל הפלגים "למדנו לקח מהבחירות הקודמות ואעשה כל מאמץ יחד עם חבריי כדי לצאת כגוף אחד גדול וחזק לבחירות החשובות הללו".

עוד הוסיף ואמר רחמים שבשבוע הבא יתקבלו ההלטות.

 

מפלגת ש"ס

 

בשבועות האחרונים נערכים בש"ס ביתר שאת לקראת הבחירות המוניציפאליות, וראשי המפלגה מודעים לגודל המשימה לנצח דווקא לאחר שש"ס איבדה את מוקדי הכח בממשלה, וקיים חשש שבעקבות כך יהיו ראשי ערים שלא 'יספרו' את נציגיהם בישובים השונים.

יו"ר המפלגה אריה דרעי שיגר את נציגיו עם משימה ברורה ולבדוק את השטח ואת המועמדים השונים שעשויים להוביל את המפלגה בבחירות הקרובות.

בש"ס ידעו לומר שהפעם יו"ר המפלגה דרעי לא מתכוון להפסיד בגלל מלחמות פנימיות בין המועמדים השונים והוא יכפה משמעת נוקשה בכל ישוב וישוב.

 

בתוך כך יתר הרשימות עסוקות בהתארגנות פנימית כדי לנצל את השבועות הקרובים לבניית יסודות איתנים לקראת הבחירות הקרובות שרבים מעריכים שיהיו חסרות תקדים במעורבות ובכוחות שישקיעו כאן הרשימות והמפלגות השונות. בכל זאת, מדובר בקריית שמונה.

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad