היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

משרד מבקר המדינה יקל על התושבים להתלונן על הרשויות

 

לפני כשלושה חודשים נחנך היכל בית המשפט השלום בקריית שמונה בהשתתפות צמרת המשפט הישראלית ובהם: אשר גרוניס נשיא בית המשפט העליון, פרופ' יעקב נאמן שר המשפטים ושורה ארוכה של שופטים, עורכי דין ולקוחות עתידיים…

השבוע, נר שלישי של חנוכה, הגיע השופט בדימוס יוסף שפירא מבקר המדינה מלווה באנשי משרדו לחנוך את המשרד הצפוני ביותר של משרד מבקר המדינה בקריית שמונה השוכן במתחם בית משפט השלום.

המבקר העלה על נס את ההחלטה לפתוח בעיר את המשרד וציין בדבריו שבעידן האינטרנט והתקשורת המהירה חשוב שיהיה מקום בו יוכלו להגיע דווקא אזרחים שאינם נגישים כל כך לאמצעים המתקדמים "האינטרנט חשוב, אבל צריך לחשוב גם על האוכלוסיה שאינה מגיעה לאינטרנט וזקוקה לשרותיו של משרד מבקר המדינה כאשר יש לה תלונות או ביקורת על הרשויות השונות איתן היא באה במגע", אמר המבקר.

ראש העיר הרב ניסים מלכה הודה למבקר ואמר: "פתיחת שלוחת המבקר בעירנו היא נקודת אור נוספת בקריית שמונה המשמשת כעיר מחוז ונותנת שירותים לכל תושבי וישובי אצבע הגליל".

מי שהפתיע בנוכחותו בטקס היה יוסי שריד שר החינוך לשעבר, ויקיר קריית שמונה לכל החיים.

שריד, שלא נוהג לקחת את עצמו ברצינות יתרה, אמר בדברי ברכתו שהוא גא להיות התושב הראשון בקריית שמונה, שלא מבני המקום, והגיע לכאן בעקבות אמונתו וליבו שזה הדבר הנכון לעשותו.

המבקר קרא לממשלת ישראל לעשות למען העיר, טרם נפילת קטיושות כדי לחזק את העיר והאזור.

במהלך הטקס קבעו המבקר שפירא ורב העיר הרב עו"ד שלום לוי מזוזה בכניסה וראש העיר הדליק את הנר השלישי, ללא ברכה.

עוד נכחו בטקס: אברהם פינטו מבקר העירייה, וראשי הרשויות הרצל בוקר ממטולה, שמעון סויסה מחצור וראשי הרשויות ברמת הגולן, שהמשרד אמור לשרת גם את תושבי ישוביהם.

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad