היום ה-02 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

רשות מקדמת תעסוקה

הפרויקט קם בשנת 2007 כמיזם תעסוקה של ארגון הג'וינט ומהשנה מובילים אותו הרשות המקומית והמטה לפיתוח אזורי במשרד התמ"ת. הרעיון העומד בבסיס הפרויקט הוא העברת האחריות בתחום התעסוקה לרשויות המקומיות. הפרויקט מתנהל בפריסה ארצית וכיום פועלים תשעה מרכזים בעשרה ישובים, בשנים הקרובות הפרויקט יתרחב ויגדל ומרכזים יופעלו ב-20 ערים נוספות ברחבי הארץ.

ברשות המקומית שמו למטרה לספק משרות לתושבי האזור והם מחזיקים במאגר משרות ומספקים הכוונה יעוץ לתעסוקה מתאימה ומגוון הכשרות מקצועיות אשר נפתחו בשנים האחרונות, בהן: קורס אנגלית, קורס העצמת נשים לחזרה למעגל העבודה, excel, קורס מדריכי שח-מט ועוד רבים.

מודל העבודה של מיזם התעסוקה החדשני מתמקד במתן מענה אישי/פרטני לכל אדם אשר מבקש למצוא כיווני תעסוקה ומימוש עצמי חדשים באזור אצבע הגליל, החל ממימון אבחונים תעסוקתיים ע"י אנשי מקצוע ועד להשמה מלאה במקומות העבודה הקיימים באזור, גם למובטלים וגם לאנשים עובדים המבקשים שינוי, מבטיחים במרכז להקדיש לכל נועץ  את כל הזמן שנחוץ.

הרשות מפעילה גם יחד עם מכללת תל חי את פרויקט "הטובים לתעסוקה", עבור סטודנטים שרוצים לצבור ניסיון תעסוקתי בתחום לימודיהם תוך כדי התואר. בפרויקט מועסקים כיום 36 סטודנטים במגוון משרות.

ממנהל הרשות, תומר מדר: "אנו פועלים כל הזמן בגמישות ועם יד על הדופק על מנת להדגיש את פוטנציאל כוח האדם הטמון באזורנו ולהביא עוד ועוד תעסוקה לצפון, מגיעים אלינו המון תושבים מהאזור, ואנחנו כבר נמצאים עם הפנים קדימה לקראת פרויקטים בעתיד".      

אולי יעניין אותך

Bottom ad