היום ה-12 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

ביבי, מה עם האוכל?

כעס ועלבון תקפו אותי השבוע כאשר נודע שכל חברות המזון החזירו את מחירי המוצרים שהורידו לרמתם הקודמת, וה'נועזים' מביניהם, אף עיגלו מחירים כלפי מעלה.

כדי שלא אובן שלא כראוי, אקדים ואומר שלדעתי ועל פי מבחן התוצאה ראש הממשלה, הוא מקבל ציון גבוה, (פירוט בהזדמנות אחרת). אולם, אין בכך לוותר על הדרישות המהותיות של הציבור מממשלת ישראל והעומד בראשה לשינוי הסדר בתוך החברה שלנו.

כן, אני חושב שיש כאן יותר מידי חזירים האוכלים דרך העיניים ולא מסתפקים ברווחים סבירים. החזירים האלה מפיצים צחנה המגיעה לכל בית ובית בישראל, ללא הבדלי דת, מין ומוצא. הסובלים הראשיים ממכת מחירי המזון הגבוהים הם אלה החייבים להאכיל פיות רבים.

כאחד המאמין שהכלכלה צריכה לשרת את האדם ולא להיפך, אני חושב שנעשית כאן טעות שתוצאותיה תהינה הרות אסון. אין דינו של מי שרומה פעם אחת כדינו של מי שהולך שולל, רק כדי שיניח את ה'נשק' מידיו ויהיה חסר כוח להיאבק.

נדמה, שהיום הולך וגדל מספרם של מי שהולכו שולל בהבטחות שווא…

אם ראש הממשלה אינו יכול מתוקף אחריותו הכוללת להיענות לכל הדרישות שעלו ב'קיץ החם', עליו לבוא אל העם בהחלטה נחרצת ובראשה טיפול במחירי המזון, וכל מה שנימצא בבית ובמקרר. אוכל ומלבוש, חייבים לספק לעם.

ראש הממשלה צריך להרגיע את שר האוצר שלו שטייניץ כדי שירפה מן הלחץ והדקלומים שאין עתה זמנם.

כי אפשר לחסום הרבה אנשים, אבל לא לאורך זמן כה ארוך.

ראש הממשלה חייב לומר לעם שבשלב הראשון לא ימצא תושב בישראל שלא יוכל להאכיל את ילדיו, להלביש אותם ולתת להם חינוך מגיל צעיר.

יתר הדברים כמו דיור זול ועכשיו, יטופלו במעגל השני, בלי קשר למה שכבר החל בבנייתו.

ראש הממשלה בנימין נתניהו חייב לעצור את ההעלאה הצפויה במחירי החשמל. הממשלה חייבת להקפיא תחת צווים את מחיריהם של שירותים חיוניים כמו: תחבורה ציבורית ומחירי הדלק.

בימים אלה נכנס ראש הממשלה נתניהו וממשלתו למקצה האחרון של עבודתם למען הציבור, מקצה שיסתיים מיד עם הכניסה למערכת בחירות.

הפעם, הדיבור של העם יהיה חברתי (אם לא תפרוץ מלחמה, חלילה).

הממשלה הזאת עומדת בפני סיכוי אדיר אולם, גם עומדים בפניה סיכונים גדולים, סיכונים כבדים מידי שאסור לה לקחת.

אסור לנתניהו לתת לעם לדבר מהבטן (המכרכר), אלא מהעיניים שראו שהוא עושה משהו למענו.

אולי יעניין אותך

Bottom ad