היום ה-12 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

גן מקדם בריאות לראשונה בקריית שמונה

בשנת הלימודים הנוכחית התקיים תהליך לקבלת תו תקן לגנים מקדמי בריאות, בארבעה גנים בקריית שמונה: גן רותם, גן בנות חנה, גן בנות מנחם וגן בני מלך.

גנים מקדמי בריאות הם גנים שמעלים על סדר היום בגן את נושא בריאות טובה כתנאי חיוני להתפתחותו המיטבית של כל ילד ולהתקדמותו בכל אחד מתחומי ההתפתחות. אותם הילדים והוריהם נושאים להמשך חייהם הבוגרים ומנהלים אורח חיים בריא.

ארבעת הגננות:  בתיה שושן, תמי חנונה, עליזה נחמיה, וחנה חזן וצוותן יצאו למסע של קבלת תו התקן, מסע הדורש אמונה, קבלת אחריות ומתן דוגמא אישית בדאגה לבריאות הילדים. לאורך השנה התקיימו פעילויות רבות ומגוונות שעודדו לחקרנות, יצירתיות, הגברת תחושת המסוגלות והאחריות האישית של ילדי הגן.

הטקס התקיים ברמת אפעל בנוכחות סימה חדד מנהלת האגף לחינוך קדם יסודי, עירית לבנה המפקחת על תחום הבריאות, ואורנה ממן מפקחת על הגנים בקריית שמונה שהובילה את התהליך מול הגננות ובהשתתפות הגננות שלנו בטקס בו הוענק להם תו התקן.

חשוב לומר כי ארבעת הגנים הללו מצטרפים ל-8 הגנים הירוקים בעיר.

ראש העיר ניסים מלכה: "מערכת החינוך של קריית שמונה מתקדמת בצעדי ענק. גני הילדים בעיר כמו גם בתי הספר שלנו משתפרים משנה לשנה והופכים מטובים מאוד למצוינים. אני מברך את הצוותים החינוכיים של הגנים ואת ילדי הגן והוריהם על קבלת ההסמכה ועל פעילותם הנמרצת בשיפור איכות החיים של כולנו".

 

הממונה על החינוך וחבר מועצת העיר הרצל בן אשר: "מברך את צוותי הגנים, הילדים וההורים על התהליך שעברו. אנחנו רואים חשיבות רבה בחינוך לאורח בריא דווקא מגיל צעיר כי הכל תלוי ביסודות".

 

תמי לוי מנהלת אגף החינוך: "אני מברכת את הגננות והגנים על הדרך שעברו בתהליך ההסמכה וגאה על שיתוף הפעולה הפורה עימנו בכל ימות השנה".

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad