היום ה-15 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

הוארך מעצרה של חשודה בסחר בסמים; ועוד פלילים

 

הוארך מעצרה של חשודה בסחר בסמים

בשבוע שעבר דיווחנו כאן על תפיסת חשודה תושבת כפר בגליל התחתון בשנות ה-20 לחייה עם סמים בכמות שאינה לצריכה עצמית וכן כסף מזומן רב. החשודה נחקרה בתחנת המשטרה בקריית שמונה, נעצרה ומעצרה הוארך בבית משפט השלום בעיר. השבוע, לאחר חקירה נמרצת של מחלק החקירות בתחנת קריית שמונה, הוגשו כנגד החשודה שנים עשר (12!) כתבי אישום בגין סחר בסמים והיא עצורה עד החלטה אחרת.

השיטור העירוני מטפל גם בחתולים

צוות השיטור העירוני בקריית שמונה קיבל השבוע קריאה להגיע לאחת משכונות העיר שם נמצא חתול פצוע מוטל על הקרקע. הצוות הגיע למקום, איתר את החתול, השקה אותו במים והזעיק וטרינר. משהגיע הווטרינר התברר כי לחתול שתי רגליים שבורות והוא אינו מסוגל ללכת. הווטרינר הגיש לחתול עזרה ראשונה במקום ופינה את החתול להמשך טיפול במרפאתו

ככה חוצים כביש

במסגרת חיזוק הקשר בין הדור הצעיר של הקהילה למשטרה, הגיעו השבוע שוטרי יחידת האכיפה העירונית ופקחי היחידה לגן הרדוף בקריית שמונה ליום פעילות משותפת. במסגרת יום זה , הסבירו השוטרים והפקחים לילדים על חציית כביש בבטחה, על עבודת המשטרה והפיקוח העירוני, על המדים והסמלים , והציגו בפני הילדים אמצעי משטרה שונים. היה זה יום מהנה וחוויתי לכל המשתתפים.

 

ידעה ולא ידעה שהיא בפסילה

בפעילות יזומה של שוטרי הסיור של תחנת קריית שמונה נתפסה באחד הלילות השבוע תושבת האזור בשנות ה-20 לחייה כשהיא נוהגת ברכב בזמן פסילה בשני תיקים, הראשון ללא ידיעתה והשני ביודעין. החשודה נחקרה בתחנת המשטרה ושוחררה. רכבה נגרר והושבת ל-30 יום. לחשודה ניתן זימון לבית משפט והיא תישפט בהליך מהיר.

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad