היום ה-11 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

המשטרה מחמירה אכיפה חוקי תנועה בשטח הקיבוץ

היחידה לשיטור קהילתי במחלקת הביטחון במועצה: מדובר במדיניות חדשה של המשטרה. יש להקפיד על נהיגה בטוחה ועל פי החוק

לאחרונה מורגשת אכיפה מוגברת של עבירות התנועה באזור קריית שמונה, הקיבוצים והמושבים באזור. האכיפה המוגברת, גם בתוך שטח היישובים, מביאה עימה תרעומת של תושבים.

ביחידה לשיטור קהילתי במועצה אזורית הגליל העליון מסבירים את השינוי שהונהג במשטרה, לפיו גם השוטרים הקהילתיים של מג"ב הנתקלים בעבירות תנועה נדרשים ביתר שאת לאכוף את החוק: לתת דוח תנועה, או להסתפק בינתיים באזהרה, תלוי בחומרת העבירה.

במועצה מבקשים ליידע את התושבים כי מדובר בשינוי ארגוני שהנהיג לאחרונה מפכ"ל המשטרה רוני אלשיך, שהכפיף את השוטרים הקהילתיים של מג"ב תחת מפקד תחנת המשטרה האזורית, דוגמת זו שבקריית שמונה או בראש פינה. מפקד התחנה דורש מכל פקודיו להקפיד קלה כחמורה, על שמירת חוקי התנועה, וזה כולל גם את שטח הקיבוץ.

לאור זאת מבקשים במחלקת הביטחון להקפיד את נהיגה בטוחה ועל פי החוק בלבד, ומזכירים כי הענישה על עבירות תנועה הוחמרה בשנים האחרונות.

כך לדוגמא נסיעה ללא חגורה גוררת עימה קנס של 250 שקל ועוד 6 נקודות חובה.

נהג המסיע נוסע לא חגור בגיל 8 עד 14 קנס 500 שקל ועוד 2 נקודות חובה. נוסע לא חגור קנס  250 שקלים ועוד 2 נקודות. שימוש בטלפון נייד ללא דיבורית בזמן נסיעה תגרור עימה קנס של 1000 שקלים ו-4 נקודות חובה.

נהיגה לא אחראית (למשל עם ילד על ברכי הנהג) שווה קנס של 500 שקלים ו-2 נקודות. נהיגה ללא רישיון נהיגה הזמנה לדין.

נושא אחר, הוא נוסעי קלאב-קאר. כאן מדגישים במחלקת הביטחון כי נהיגה על קלאב קאר מחייבת רישיון נהיגה. מי שייתפס נוהג על כלי רכב זה בלא רישיון יועמד לדין.

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad