היום ה-16 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

השבוע שהיה – 06.02.2015

רוץ בנימין רוץ… לקונגרס

לנוכח הויכוח שחלקו מלאכותי ומגמתי, נגד נסיעתו של ראש הממשלה לנאום בפני חברי הקונגרס ובית הנבחרים האמריקאי, אנחנו אומרים לראש הממשלה 'רוץ, בנימין, רוץ'. הנאום שלך, לא רק שהוא חשוב, הוא הכרחי. אם לא לאוזניים של השמאל הישראלי ומתנגדיך, לשר ההיסטוריה העומד וצופה בתיאטרון האבסורד.

איראן נמצאת בעיצומו של המרוץ לגרעין והנשק האטומי, והעולם מתנהל כאילו שהאייתולות באיראן מתכוננים לפסטיבל המחולות בכרמיאל. 

הנשיא הרופס והמסוכן מעניק מטריית "כיפת פלדה" לאיראנים, ולמעשה מעניק להם חסינות עד למשחק האמיתי.

וגם אצלנו יש מי שעושים כל מאמץ למנוע מראש הממשלה בנימין נתניהו להגיע בתור הילד ההולנדי של העולם החופשי לקונגרס האמריקאי ולהורות באצבעו מהיכן תבוא הרעה לעולם החופשי.

פשוט, לא ייאמן.

ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו רוצה לומר לעם האמריקאי ונבחריו את האמת.

הבמה שלך, נתניהו. דבר.

 

 

 

שורפים חיים

 

הוצאתו להורג של הטיס הירדני על ידי מטורפי דעא"ש בעודו בחיים, היא עוד שיא שלילי של הרוע של האיסלם הקיצוני. טוב, אל תגידו ש'לא כל המוסלמים כאלה', אף אחד לא אמר, אבל, המצע עליו גדלו בני השטן האלה שהגיחו מהשאול, הוא איסלמי. לא משהו אחר.

ולכן, על העולם החופשי הנוצרי, המוסלמי והיהודי להילחם בחולירות האלה בכל מקום. אלה אינם בני שׂיח בשום תנאי.

הדברים נכתבים נוכח אוזלת היד והתגובה האיטית והרופסת של רשויות החוק והאכיפה בטיפולה בכל מיני 'מתנדבים' לשורות דעא"ש השבים משדות הרצח והקטל. עורכי דין צחי לשון מעמידים את כישוריהם המשפטיים כערימת מילים ריקות מתוכן לטובת המצטרפים לשורות דעא"ש כאליו וחזרו מ'סמר-סקול' בלונדון.

מדינת ישראל חייבת להפגין עמדה נוקשה ובלתי מתפשרת בטיפולה בתופעה המסוכנת הזאת תוך העמדת הלקח בטיפולה בעבר בתנועות כמו התנועה האיסלמית הפלג הצפוני של השייח ראאד סלאח.

הפעם, מדובר ב'דבר האמיתי' ויש לקוות שהאמונים על ביטחונה של מדינת ישראל לא יחסכו מאמץ ואמצעים כדי לצמצם עד לאפס את התופעה.

יחד עם זאת, ואולי עוד לפני כן, על ממשלות העולם הנאור באירופה וארצות הברית, ולא רק, להתחיל ולטפל בבני השטן מדעא"ש בשדה הקרב ולא לצאת ידי חובה ב'הפצצות מן האוויר' את היחידות שלהם.

שבארה"ב יחשבו שזאת מלחמת קוריאה או ווייטנאם או לפחות אפגניסטן בשנות השמונים וישלחו חיילים עם נעלים גבוהות ונשק ביד.

התמונה שראינו במצעד של ראשי המדינות אחרי הרצח ב'שרלי הבדו' מצטלמות היטב ואפילו מביאות קופונים לכל מנהיג בארצו. אולם השאלה הנשאלת, האם זה מה שצריכים לעשות מנהיגי העולם החופשי אחרי רצח עיתונאים ויהודים בתוככי המבצר הדמוקרטי בצרפת?! אולי כתוספת, בטח לא במקום טיפול שורש במטורפים של דעא"ש המחדירים אימה ופחד בליבותיהם של מי שפוחדים ללכת לבדיקות דם שגרתיות אצל רופא המשפחה.

הסכנה הגדולה היא שהמסרים המפחידים של דעא"ש מחלחלים לאט אבל עמוק אל התודעה האירופאית והאמריקאית.

אין סיבה נראית לעין אשר צריכה למנוע השמדת האויב האכזרי הזה זולת, אולי, התנשאות ויהירות של מנהיגי אירופה ואמריקה ביחסם ל'איסלמיסטים הפרימיטיביים' בעיניהם.

 

 

 

ככה אי אפשר לנהל משא ומתן. מתן ומתן, כן

 

אחד הפחדים הלא כמוסים שלי שאם נמשיך את ה'דיאלוג' עם האויב הפלסטיני כמו שהוא מתנהל עד עכשיו, הפסדנו.

אם המערב ימשיך את ה'משא ומתן' שלו עם האיראנים כדי למנוע נשק גרעיני כמו שמוביל אותו חוסין ברק אובמה, הפסדנו ובגדול.

מדוע?! על פי התוצאות מול האיראנים, הם ניצחו, ובגדול. לא רק שיהיה להם נשק גרעיני, הוא יהיה באישור וחותמת 'כושר' של רֵבֵּה אובמה חוסין.

בחודשים ובשנים האחרונות מתנהל משא ומתן הזוי של המערב עם איראן, מדינת הטרור, לייצר נשק גרעיני. בימים אחרים ועל ידי מנהיגים אחרים, זה לא היה קורה. לא! זה לא!, ובזה הסתיים הסיפור. נשק גרעיני בידיים של מי שהצהיר שהוא נועד להשמדת מדינה (ישראל), ידיעה כזו לא הייתה מחזיקה מעמד אפילו במהלך מהדורת חדשות אחת. עוד לפני שהקריין היה מסיים לומר את הידיעה, מישהו כבר היה מטפל בבעיה. פותר אותה.

וכאן?! האיראנים במשחקי בלוף ושקר מובילים את אניני הטעם ולובשי הטוקסידו באף. היום, ממש לפני החתימה מסתבר שהאיראנים לא זזו ולוּ מילימטר אחד מעמדותיהם. מי שזז הם מחוגי השעון לרעת העולם החופשי, והמערב הלך מאה אחוז דרך כלפי האיראנים.

…וכך בדיוק מול הפלסטינאים. הם לא זזו ולא יזוזו מילימטר אחד מדרישותיהם לזכות השיבה, לחזרה לעכו, יפו, רמלה ו'לזרוק' את היהודים בסופו של תהליך לים… במילים אחרות, הפלסטינאים מחויבים לתורת השלבים שלהם לחיסול ה'יישות היהודית' בישראל.

הטיפול בסוגיה הפלסטינאית צריך להיפתר מבחינתנו בדרך אל הקלפי ב-17.3.2015.

 

 

חיכיתם שנים? חכו עוד חודש

 

התקשורת נותנת בשבועות האחרונים במה לספינים יותר מאשר היא מקדישה זמן להתייחסות לשאלות המהותיות עליהן הולכים תושבי מדינת ישראל לבחירות.

כל, אני מדגיש, כל הנושאים המועלים כנגד בנימין/שרה נתניהו, ישנים, עבשים ונדונו כולם בעבר. חלקם עדיין נמצא בצנרת המשפטית, וטוב שכך כי זה המקום בו מבררים סוגיות מעין אלה. זה לא אומר שאם מישהו מתעקש לערבב את החרה ולהצחין את הסביבה, אנחנו צריכים להיות שותפים.  מותר להעלות הכל אבל, בבתי המשפט ולא באמצעות גניבת דעתם של תושבי מדינת ישראל בבואם לבחור ראש ממשלה וחברי כנסת.

איני רוצה ראש ממשלה עבריין כדוגמת אהוד אולמרט או שר אוצר עבריין דוגמת הירשזון, ממש לא.

כיום עומד ראש ממשלה נחוש לבלום את הכירסום המתמשך של הפלסטינאים בעמדה הישראלית שלגביה יש קונצנזוס רחב. יש על מה לדבר, אבל רק במשא ומתן. לא בתכתיבים. לא בשקרים והפעלת ה'דוברמן' האירופאי על ידי החרמת תוצרת ישראלית ומרצים ישראלים באוניברסיטאות. לא על ידי הקמת וועדות דמה של כאילו אבירי הצדק והמשפט מחפשׂים את האמת, אבל בפועל תופרים תיק חיסול לעמדה הישראלית.

ראש הממשלה נתניהו נאמן למנדט שהציבור היהודי-ציוני-ישראלי חפץ החיים נתן בידיו, לשמור על האינטרסים האלה. לא לגבולות פרוצים בפני מסתננים ממדינות איסלמיות (סודן, אריתריאה ודומיהן), לא להפיכת המרחב הציבורי לבליל של כל מה שאינו יהודי.

כן, יצחק הרצוג. ראש הממשלה בנימין נתניהו לא זוכה, ולא במקרה, בתמיכה של 'המחנה הציוני' לראשות הממשלה. נתניהו שומר על האינטרסים החשובים והחיוניים שקבעו חותמי מגילת העצמאות להקמת מדינת ישראל כמדינה יהודית המכבדת את מיעוטיה, ולא פועלת נגד עצמה כדי שתהיה מיעוט בתוך ארצה ומולדתה.

הרצוג רוצה להיות ראש ממשלה, וזה בסדר, זכותו. אבל חובתנו לדאוג לכך שראש ממשלת ישראל לא יהיה רק מי שרוצה, אלא מי שיכול למלא את התפקיד לטובת עמו ומדינתו.

 

 

 

לא לפגוע במוחמד

 

מישהו השתגע כאן. על אף הסלידה, הדחייה והתיעוב שאני חש כלפי מי שרצחו את העיתונאים במערכת

'שארלי הבדו', אני מתנגד בכל תוקף למעשי ההתגרות כלפי נביאם של המוסלמים כפי שבאים לידי ביטוי ב'דווקא' שמנסים לעשות כאן בארץ במכירת גיליונות השבועון שכבר לא רלבנטי מבחינת החדשות שבו…

יש מספיק נקודות מחלוקת, וכאחד אשר חופש הביטוי חשוב לו, אסור לנצל את החופש הזה לפגוע בנביאם של דתות ומאמינים אחרים, וזה כולל את מוחמד ואת ישו.

אין בין מעשי הפגיעה האלה, אף שהם עטופים במלל של "חופש ביטוי" ובין חופש ביטוי ולא כלום.

כפי שאיני מוכן שיפגעו בנביא שלנו משה רבנו, וכפי שמאמינים נוצרים ייפגעו מהשפלת ישו, כך אני חושב אסור לפגוע במוחמד נביאם של המוסלמים.

יש תוקף יתר לעמדה זו היות ועיקר הבעיות שלנו היום הן מול המוסלמים, לא כולם.

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad