היום ה-15 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

השבוע שהיה – 07.08.2015

 

 

 

 

יצא החוסין מהאובמה

ברק אובמה חוסין קיבל פרס 'נובל לשלום' על ההסכם שחתם היום עם האיראנים & שלום, בוודאות לא יהיה, מלחמה, רק עניין של זמן

שקר, כמו היריון, אי אפשר להסתיר לנצח. לאט-לאט העולם מתחיל לגלות את גלולות הציאניד שהטמינו האמריקאים והאיראנים בהסכם הגרעין שאך זה חתמו עליו ברעש גדול.

היות ואני שייך לאלה שעם בחירתו של ברק חוסין אובמה לנשיאות ארצות הברית לפני כשש שנים, ראה באיש ובדרכו סכנה למדינת ישראל וליהודים, מרגיש נוח לומר את הדברים הבאים בשפה חופשית.

…ברק חוסין אובמה הוא לא רק נשיא ארה"ב, הוא האיש המסמל את קו פרשת המים של השינוי הדרמטי שעבר על אמריקה ועל העולם. אובמה נבחר לנשיאות ארה"ב לא בגלל שהוא שחור, אלא למרות שהוא שחור. הדמוקרטים/ליברלים לא יכלו למצוא מועמד טוב מאובמה להוציא לפועל את השינוי ביחסה של אמריקה לישראל ולעולם. אחרי שנים של ממשל רפובליקני שמרני בראשות האב והבן בוש, חשו באמריקה שהגיעה העת להסיר את החבל מעל צווארה של החברה הליברלית/מתירנית/שבעה.

נודה על האמת, אם גם אתם הייתם אמריקאים שבעים, ללא דאגות, וילה ענקית עם בריכה פרטית ושתיים שלוש מכוניות בחצר, לא הייתם מעדיפים שהיהודים או הערבים או האפריקאים לא יפריעו לכם?!

לא הייתם מעדיפים שילדכם יגדל בקולג' או באוניברסיטה יוקרתית ולא יאכל חול ומטעני צד במדבריות אפגניסטן, עירק או סוריה?! תודו על האמת, עד כאן לא קשה לנחש את התשובה.

אבל מה קורה אילו היו מספרים לכם שכדי לחיות בסגנון חיים זה מישהו בכל זאת צריך להיות ב'תורנות שמירה', מישהו שיפקח עין על אלה שמתכננים ומבצעים פיגועים דוגמת מגדלי התאומים, טרור בתימן, לבנון או סוריה ומצרים. נכון, מדינת ישראל השכילה בכל שנות קיומה לחבר בין האינטרס הקיומי שלה והצורך בביטחון חוצה יבשות ובין שיתוף פעולה עם ידידות, ארצות הברית, למשל.

…כל זה נגמר עוד לפני שאובמה נבחר. האמריקאים מעט יותר מאורגנים ומסודרים מאיתנו הישראלים, ואת התוכניות הם השכילו להכין בשקידה במהלך השנים מאז מלחמות שש הימים ויום כיפור. לא מאמינים? חכו חמישים שנה עד שהפרוטוקולים החסויים יראו אור…

חברים יקרים. מה שעצוב שאנחנו, היהודים, לא לומדים דבר ואת מה שלמדנו, מיהרנו לשכוח.

ראש הממשלה בנימין נתניהו הראוי לכל הערכה על התנהלותו בנושא האיראני, הפך להיות מטרה נוחה לפוליטיקאים שאך זה יצאו לאור. מה שעושים מתנגדיו, במיוחד יאיר לפיד, ראוי לכל בוז. לפיד לא מבקר, יאיר מלכלך, ויש הבדל בין השניים.

להאשים את נתניהו בכך שארצות הברית והמעצמות חתמו על תעודת ההכשר לאיראנים לייצר פצצת אטום, זה כמו לומר שמנהיג החיזבאללה נסראללה ושליט צפון קוריאה יזכו בפרס נובל לשלום. וזה מחזיר אותנו למערכה הראשונה של מחול המוות שרוקדים היום אובמה, קרי ועמיתיו האיראנים.

זוכרים שממש בתחילת הקדנציה הראשונה זכה אובמה ב'פרס נובל לשלום'? שאלתם את עצמכם ממתי מעניקים פרס לפני שמספקים את 'הסחורה', לפני שההישג הושג? אל תתאמצו, אין חיה כזאת.

בקיצור, המרצע יצא מן השׂק והמזימה השטנית נחשפת היום לעיני כל. אובמה וחבריו דוהרים אל מה שהם חושבים במושגים הוליוודיים, האופק הזוהר. מכאן, משוויץ הם רואים אור זוהר ומפנק, ואנחנו רואים את בוהק הפצצה שמכינים האיראנים.

אותו אור, רק קצת שונה.

 

 

אסור לרצוח. נקודה.

כל ממזר מלך, זאת התחושה בעקבות מעשי הרצח של התינוק הפלסטינאי והנערה שירה בנקי ז"ל & חייבים לשפוט אדם אך ורק על פי מעשיו ולא אורך זקנו, העגיל באוזנו או ציציותיו המשתלשלות

אירועי הימים האחרונים גילו את פרצופם של אי אילו אנשים, פוליטיקאים ואנשים מן השורה.

נתחיל במי שהכי לא הפתיע, הפוליטיקאים. אלה כבימים ימימה היו עסוקים עד מעל הראש כדי לתרגם סימולטאנית את מעשי הרצח והתועבה לנכסים אלקטוראליים. ההתבטאויות שלהם כל כך צפויות, כל כך ממוחזרות עד שבא לך להעביר ערוץ בגלל השעמום.

יצר ההלקאה העצמית, מחד והרצון להרפס ולהתחנף, מאידך, מוציאים אותי מדעתי. מילא שח"כ אחמד טיבי מנצל וסוחט עד תום את לימון השנאה כלפי מדינת ישראל בהתרסותיו והתגרויותיו, אבל ח"כים יהודיים הלוקים בשיכחון באשר למספרם של היהודים הנרצחים, ילדים נשים וטף, עשרות זריקות בקבוקי תבערה ואבנים על מכוניות של יהודים ובתיהם, רצח בדם קר של ילדים במיטותיהם? התנהגות דוחה, ולוּ בגלל ההתעלמות מהעובדות שמתו והנרצחות.

הגינוי והדחיה מהרצח המתועב של התינוק הפלסטינאי, הוא דחיה וגינוי נטו. הרצח של שירה בנקי ז"ל הוא מתועב ונטול הסבר שפוי. הוא רצח בלי אבל, ולא משנה מי ביצע אותו.

פגיעה בחפים מפשע, מגונָה, שימוש באלימות להשגת מטרות כלשהן, מגונֶה ופסול, כמעשים, וללא הבדל של גזע, דת ונטייה מינית.

על אף שעובדתית לא נעצר/ו הרוצח/ים של הילד הפלסטינאי, אני מבקש להבהיר ולחדד. האלימות, כאלימות המסתיימת בנזקים לרכוש, לגוף או לנשמה, פסולה וחייבת להיות מטופלת בידי מי קיבל את הכלים לכך.

באשר לרוצחה של שיר בנקי ז"ל. המעשה חמור שבעתיים כי נעשה כאן חילול השם גדול ומזעזע על ידי יהודי בעל חזות חרדית, כביכול.

חברים יקרים. הגיע הזמן שנשפוט בני אדם אך ורק על פי מעשיהם במובן של 'מעשיך יקרבוך ומעשיך ירחקוך'. שוב, הגיע הזמן שנתחיל לשפוט בני אדם אך ורק על פי מעשיהם.

אנחנו חייבים להצטייד בפילטר המסנן מעינינו כל סממן חיצוני של: זקן ארוך, פאות, עגיל באוזן, מעיל ארוך, מגבעת מעור של ארנבת, שפן או חולדה, שיער ארוך, רסטות ונזם באף, כובע ברט, צילינדר או סתם קסקט.

מאידך אנחנו צריכים עיניים ואוזניים חדות כדי לפענח מעשים של חסד, גמילות חסדים, עזרה לזולת, יושרה, אמירת אמת והתנהגות מכבדת והולמת כלפי כל אדם באשר הוא אדם, ללא הבדלי דת גזע ונטייה מינית.

עצוב, מקום ומסוכן שאנו חיים בעידן שכל אידיוט הופך להיות פרשן של התורה, מתרגמה ומביא לידי ביטוי את העונש שלדעתו צריך לקבל העובר על איסורי התורה.

אנו כחברה חייבים לייצר המון נוגדנים הנלחמים באלימות לצורותיה.

שני המקרים האחרונים, בעיקר הדקירה, חייבת לחתום את תקופת האופל והערפל באשר למותר ואסור בחברה הישראלית. ויעשו טובה לעצמם בעלי הדעות השמאלניות אם לא ידחפו לכל נושא את הכיבוש ושנאת המתנחלים.

כי המלחמה היחידה המותרת היא המלחמה באלימות.

 


 

      אדוני הנשיא ראובן, רובי ריבלין. התבלבלת, העם שלנו נלחם בטרור ובטרוריסטים. כן, יש גם קומץ טרוריסטים.

       אחרי שהתחמושת הקונבנציונאלית של השמאל הקיצוני נגמרה, הם מעלים את הגרבוזים מן האוב. סיכמנו כבר שהאיש דיבר שטויות…

       עכשיו, שתקציב המדינה אושר בממשלה והשרים באו על סיפוקם הפוליטי, תתחילו לדאוג לקריית שמונה והפריפריה.

 

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad