היום ה-12 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

השבוע שהיה – 16.05.2014

השופט דוד רוזן:

"המלך הוא עירום!

המלך הוא עבריין!"

ככה מתייחסים לעבריין, גם אם הוא ראש ממשלה & משפט אולמרט יכנס לפנתיאון לא בגלל העבריין, אלא בזכות שופט אחד, דוד רוזן

 

נכון, נפתח עם משפטו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט ושליחתו לשמונה שנות מאסר, שישה מהם בפועל.

איני שמח, איני נוקם אני פשוט עצוב להיות עד ראיה ושמיעה לכך שראש ממשלה בישראל אמור להיכנס לכלא על עבירות שחיתות ובגידה בשולחיו, תושבי מדינת ישראל.

נקדים ונאמר שאין דומה מקרהו של הנשיא לשעבר קצב למקרהו של אולמרט. משה קצב כשל בעניין מוסרי ופגיעה בנשים (חמור מאוד), התנהגותו של קצב פגעה במספר נשים (חמור מאוד).

ואילו ראש הממשלה לשעבר אולמרט חטא והחטיא מדינה שלמה בשלמונים שלקח/קיבל. יש הבדל בין עבירה שאדם עובר כלפי אדם או אנשים בודדים, ובין עבירה הנעברת כלפי קבוצה גדולה של אזרחים.

משפטו/משפטיו של אולמרט התנהלו על פי הפרוצדורה המשפטית המקובלת והשופט שישב בדינו דוד רוזן פסק וגזר את דינו.

אולמרט, היה עבריין סדרתי ועבר את עבירותיו לאורך שנים בהם שירת בתפקידים ציבוריים, החל מראשות עיריית ירושלים וכלה בתפקידיו הממלכתיים בממשלות ישראל.

יתרה מכך, אולמרט, פעל בשיטות וכללים על פיהם פועלים חבורות עברייניות יש בהן מפקד וחיילים. אולמרט היה תמיד המפקד.

המעשים שעולים מהרשעתו וגזר דינו של אולמרט מזעזעות וקשות, לא רק בחומרתן אלא בכך שחזרו ונשנו באופן שיטתי ולאורך שנים.

אילו היה מדובר בעבירה חד פעמית, איני חושב שהיה מישהו שהיה תומך בשליחתו של אולמרט לכלא. מידת הסלחנות והרחמנות היו גוברות על מידת הנקמה והענישה.

אילו היה מדובר בראש ממשלה דלפון שמעד פעם אחת ונתפס, עדיין מידת הרחמים הייתה  מכרעת, לא רק אצלי.

אילו היה מדובר בראש ממשלה צנוע שאחרי שנתפס ונשפט, היה שותק, מבקש סליחה, חוזר בו ממעשיו, הרצון היה לחבק אותו ולהזיל דמעה על כתפו, ולסלוח לו.

…אבל לא מדובר בכל אלה. מדובר בעבריין מסוכן שאינו בוחל בשום אמצעי כדי לעשות למען עצמו ולהציל את עורו כאשר הוא נתפס. מדובר באיש נהנתן שלקח שוחד כדי לספק את תאוותיו היקרות, סיגרים קובניים.

מדובר באדם שנשא את התפקיד החשוב והרגיש ביותר במערכות המדינה, ראש ממשלה. האיש הזה ניתק את עצמו מכל ערכיו ונכסיו גם האידיאולוגים עבור בצע כסף.

הוא עבר עבירות בקור רוח ובזחיחות דעת לאורך שנים, ועוד העז בחוצפתו להטיף לאחרים וחתם על אמנה נגד …אלימות.

היום, אחרי שהשופט רוזן גזר את דינו, הוא ממשיך בדרכיו הנלוזים ומשסה בשופט רוזן את חייליו: עו"ד, עיתונאים ושכירי חרב של דעה להשכיר. כן, וגם יועץ תקשורת וולגרי ודורסני שכבר אי אפשר לשמוע את דברי ההבל המקוממים היוצאים מפיו.

…אתמול בבוקר (חמישי) השופט רוזן המשיך באותו קו ניקוי האורוות וטחן עד דק את העבריינית שולה זקן יד ימינו של אולמרט למעשי הפשע ושיה תמימה המבקשת את אישורו של בית המשפט לעסקת טיעון.

הגיבור האמיתי שלי הוא השופט דוד רוזן. דוד רוזן משול בעיניי לאותו ילד שצעק "המלך הוא עירום!", והביא לסיום את חגיגת ה'פשע המושלם' של אהוד אולמרט וחבריו במערכת המשפטית, בפרקליטות, בפוליטיקה ובתקשורת.

השופט רוזן הוריד את המסך על אחת מן הפרשיות החמורות בהן 'כיכב' לא פחות מראש ממשלת ישראל לשעבר, אהוד אולמרט.

 


לשחרר את תל אביב מכיבוש המסתננים

מבקר המדינה:

 61% מאוכלוסיית דרום תל אביב מסתננים וזרים

מבקר המדינה יוסף שפירא פרסם את דו"ח הביקורת השנתי וגילה לעם ישראל את מה שהוא יודע. תל אביב הפכה למדינת מסתננים, ותושבי דרום העיר הפכו לזרים במולדתם.

אחד מכל שמונה מתושבי תל אביב הוא מסתנן/זר/?. לעומת זאת, בדרום תל אביב 61% מהתושבים הם מסתננים.

ועכשיו מתחילות השאלות הישראליות המוכרות: 'איך זה קרה?' 'מי אחראי למחדל הזה?' 'מישהו חייב לתת את הדין!' 'צריך להקים ועדת חקירה ממלכתית לנושא!' ועוד כהנה וכהנה אמירות פופוליסטיות הבאות לשרת את מי שאומר אותם, ולא באמת מתוך דאגה לחיסול הישות היהודית בחלק מהעיר העברית הראשונה.

צקצוקי הלשון של יפי הנפש נשמעים עד כאן, דווקא מצד אלה שתרמו ודחפו למצב המסוכן והחמור שעולה מהדו"ח של מבקר המדינה על ידי הדרכה וסיוע להתחכם מול שלטונות החוק.

על פי תפיסתם של יפי הנפש הם פתרו בעיה הומאנית קשה של מסתננים בלב ליבה של עיר בישראל. על פי אותה תפיסה הבאה מחמלה הם צריכים לפתור את מצוקתם של הפליטים החדשים, תושביה המקוריים של דרום תל אביב. המבחן האמיתי של יפי הנפש מתחיל עכשיו. האם הם באמת פועלים ממניעים של צדק וחמלה כלפי מי שנמצא במצוקה, או בעצם המניעים אחרים לגמרי …טשטוש הזהות היהודית של ישראל… חיסול הרוב היהודי בגבולות המדינה…

אני כבר מחכה בקוצר רוח להפגנת ההמונים של פליטי תל אביב …החדשים.     

 

לנקב את הנכבה

מדינת ישראל סיימה זה עתה לציין את יום הזיכרון ואת יום העצמאות ה-66.

אתמול, 15.5 לפי התאריך הלועזי, מציינים הפלסטינאים את תבוסתם במלחמת השחרור של העם היהודי במדינת ישראל.

אפשר לטעות ולחשוב שמה שקרה לפלסטינאים ערביי ישראל דומה או מזכיר את הטרגדיה האמיתית של האינדיאנים בארצות הברית ובאמריקה. לא דומה, ולכן עסוקים אויבי ישראל באשר הם במאמץ לטשטש ולשכתב את ההיסטוריה. יש מי שעוזר להם, ולא תתפלאו שחלקם הדומיננטי, יהודים.

…כנסת ישראל קיבלה את 'חוק הנכבה' האומר שכל מוסד ציבורי במדינת ישראל שיציין את יום הנכבה, תישלל ממנו הזכות לתקציבי מדינה וסיוע כספי.

אז יש חוק ויש משטרה ויש פרקליטות ובעצם אין כלום.

ולכן, החוק הזה יותר מאשר הוא מועיל, הוא מזיק.

ולא שלא צריך לנקוט באמצעים כלפי מפירי החוק, פשוט מדינת ישראל לא יכולה ולא מסוגלת לגרום לעוכרי ישראל לשלם מחיר על חוק שהכנסת חוקקה.

טוב יעשו במדינת ישראל אם ישקיעו יותר בחינוך הדורות הצעירים על תקומת ישראל, יהדותה והדמוקרטיה האמיתית שעליה לאמץ.

הלימוד והחינוך צריך להיות לשלום אמיתי וביטחון ללא פשרות, גם כאשר לא יהיה שלום מסיבה כלשהי.

 

אחי נתן – אח שלנו

הנטייה לחבק ולתמוך במי שאתה מכיר, היא טבעית ומקדמא דנא. משהו הטבוע בגִנים האנושיים.

והפעם מדובר בבן העיר שנכנס לכלוב הזהב הנקרא "בית האח הגדול".

לא צריך להיות שרוף על תוכניות ריאליטי, ואם אומר לכם שבביתי יש רק "עידן פלוס" עם המון הפרעות קליטה כאשר הטלוויזיה דולקת, ומסך שחור משחור כאשר היא כבויה, אז תבינו את כוונתי.

אחי נתן, בנם של בתיה, ושל רחמים המציל ז"ל, פתח ברגל ימין את השתתפותו בתוכנית הריאליטי, נכנס ראשון, ונקווה שיצא אחרון מנצח.

אנו שולחים אליו מכאן את איחולי ההצלחה, ובטוחים שייצג, קודם כל את עצמו בכבוד, ואחר גם את עירנו קריית שמונה.

 

שיהיה לך הכי בהצלחה, אחי.  

אולי יעניין אותך

Bottom ad