היום ה-12 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

פלילים: אל תשאירו לפורצים כסף במכונית

סמכה על רישיון הנהיגה של החבר

בפעילות שוטרי הסיור של משטרת קריית שמונה השבוע, עצרו השוטרים נהגת רכב לבדיקה. התברר כי מדובר בתושבת העיר שנהגה ללא רישיון ומעולם לא הוציאה רישיון נהיגה. לצידה של הנהגת ישב בחור בשנות ה-20 לחייו שברכבו היא נהגה והוא זה אשר נתן לה לנהוג.

לנהגת ולנוסע נרשמו דו"חות. שניהם נחקרו תחת אזהרה. הרכב הושבת לאלתר ונגרר ל-30 יום.

התיק הועבר ליחידת התביעות של המשטרה להגשת כתב אישום בהליך מהיר.

בתוך כך נמסר ממשטרת ישראל שהיא ממשיכה במאבקה חסר הפשרות בקטל בכבישים. המשטרה ממקדת את האכיפה כנגד עבירות מסכנות חיים. אכיפה ממוקדת נגד נהגים הנוהגים בצורה מסוכנת, בריונית ורשלנית מאפשרת לשמור על ביטחונם של אזרחים נורמטיביים ושל משתמשי הדרך כולם.

משטרת קריית שמונה תמשיך בפעילות נחושה כנגד נהגים בריונים המפרים את החוק ומסכנים את הציבור ותדאג להביאם לדין. סעו כחוק.

 

מזון פיראטי מסוכן לבריאות ולכיס

משטרת ישראל יחד עם כלל גורמי האכיפה ממשיכים במאבק בשיווק מזון באופן פיראטי העלול לסכן את בריאות הציבור ואשר פוגע במשווקים המורשים.

שיווק מזון פיראטי בדגש על מזון מן החי שלעיתים קרובות מובל בתנאים לא ראויים ואף מאוחסנים בתנאים ירודים ללא פיקוח ובקרה וכתוצאה מכך עלול להיות נגוע במחלות ולסכן את בריאות הציבור.

 

בפעילות משולבת של יחידת האכיפה העירונית עם פקחי משרד החקלאות נתפס השבוע נהג רכב  שהוביל ביצים בניגוד לחוק בכמות של כ-20 תבניות. הרכב נעצר והסחורה נתפסה והוחרמה. לציין כי מבצעים אלו ימשכו ויתעצמו ותבוצע פעילות אכיפה כנגד סוחרי ביצים לא חוקיות.

 

אל תשאירו לפורצים כסף במכונית

תושב קריית שמונה התלונן במשטרה כי רכבו נפרץ ומהרכב נגנב סכום כסף גדול כ-100,000 שקל.

משטרת קריית שמונה פתחה בחקירה נמרצת ואספה ממצאים שונים בזירה. לאחר חקירה מאומצת אותרו שני חשודים במעשה, תושבי רמלה ולוד בשנות ה- 20 וה-30 לחייהם.  החשודים נעצרו, נחקרו ומסרו את גרסתם. מעצרם הוארך בבית משפט השלום בעיר במספר ימים ובסיומם הוגשו כנגד החשודים כתבי אישום והם עצורים עד החלטה אחרת.

שוטרי תחנת  קריית שמונה ימשיכו במאבקם כנגד עברייני רכוש ויפעלו במגוון דרכים גם במישור הסמוי וגם במישור הגלוי במטרה לתפוס את אותם עבריינים ולהביאם לדין.

משטרת ישראל פועלת סביב השעון במטרה להגביר את תחושת הביטחון בקרב תושבי העיר והסביבה.

במסגרת זו ניתן דגש רב על עבירות התפרצות הפוגעות בתחושת הביטחון ומהוות נזק כלכלי לאוכלוסייה.

אולי יעניין אותך

Bottom ad