היום ה-05 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

בנט ניצח גם בקריית שמונה

אורלב, אחד מן הפרלמנטרים המעולים בכנסת ישראל (שחסרונו עוד יורגש), הטביע חותם בנושאי חברה ומדיניות חוץ וביטחון משך שנות דור, התמודד מול נפתלי בנט, שנכנס בסערה אל הפוליטיקה מצויד בהצלחות בתחום ההייטק ובעל רקורד בתפקידי ניהול במישור הציבורי ובפוליטיקה (מנהל לשכתו של בנימין נתניהו באופוזיציה ומנכ"ל מועצת יש"ע).

בנט הציג גישה המדברת על "חדש". דרך חדשה, יעדים חדשים-ישנים ובעיקר, דמויות חדשות. הוא ניצל עד תום את העולם הדיגיטאלי והווירטואלי במערכת הבחירות, וכקצין במילואים בסיירת מטכ"ל, הוא לא חסך מאמץ וקיים מאו8ת מפגשים וחוגי בית, לצד גיוס מסיבי של מתפקדים חדשים, מעל חמישים אלף(!), מספר עצום לפי כל קנה מידה.

ניצחונו של בנט היה סוחף וחד-משמעי, 70 – 30, תוצאה שאינה מותירה מקום לפרשנויות מיותרות.

'בבית היהודי – המפד"ל' סניף קריית שמונה מצויים 326 מתפקדים, מתוכם 240 מקריית שמונה.

סה"כ הצביעו 216. נפתלי בנט זכה ב-139 קולות וזבולון אורלב ב-77 קולות.

    

דוד שבת, יו"ר הסניף אומר ל"חדשות הגליל": "התוצאות שיקפו את המגמה שהתגבשה בחודשים האחרונים, והיא הרצון 'לרענן את 'הבית היהודי מפד"ל'. זוהי מפלגה עם פוטנציאל גדול מאוד, ואותם בוחרים פוטנציאלים "זלגו" למפלגות אחרות יחזרו עכשיו הביתה. אין לי ספק כי בחירתו של נפתלי בנט "תחזיר עטרה ליושנה" והציבור שעזב ימצא שוב את ביתו הפוליטי ע"פ השקפתו בבית היהודי מפד"ל וכמו שאמר בנט "חוזרים לעצמנו".

יחד עם זאת אני חייב לציין שזבולון אור לב היה פרלמנטר מצוין ותרם רבות לעבודה הציבורית משך שנות כהונתו. אנחנו מודים לו על כל מה שעשה ומאחלים לו הצלחה ובריאות טובה", אומר דוד שבת.

אולי יעניין אותך

Bottom ad