היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

העירייה 'עוקצת'

התושב נואש מלמצוא מקום חנייה מסודר ובלית ברירה החנה את רכבו במקום אסור. הדו"ח בסך 500 שקלים נרשם נגדו עקב חנייה על מדרכה. אחת הסיבות שאותו תושב-נכה הרשה לעצמו להחנות את הרכב הייתה העובדה שבעירייה לא אוכפים באופן מסודר את חוקי החנייה. אין כאן שום נימה של הצדקה או אפילו הבנה על כך שמותר לעבור על חוק כלשהו, אלא כעס על כך שהכלל הידוע ש'אין עונשין לפני שמזהירים' אינו ידוע לקברניטי העירייה.

מסתבר, שהעירייה ממשיכה במדיניות ה'עקיצות' ובמקום להודיע ולהזהיר על האיסור שבעבירות מעין אלו ועל כך שהפקחים ירשמו דוחות לעבריינים, היא ממשיכה לעשות לעצמה חים קלים ולצוד כאן עבריין ושם נכה נבך.

אלברט בן ברוך, תושב העיר, נכה אשר מגיע לבית הקשיש, הוא הקורבן התורן של 'שיטת העקיצות' של פקחי העירייה. לפני מספר שבועות הוא החנה את רכבו עם תו חניית נכה על השימשה במקום בו חונים עובדי בית הקשיש, שלא בתחום תחנת האוטובוס שבמקום. לטענתו, הוא הגיע אל רכבו תוך שהפקחית רושמת דוח, אולם היא סירבה לאפשר לו להזיז את הרכב וסיימה את רישום הדוח. עוד לטענתו של בן ברוך, הפקחית התעלמה מרכבים אחרים שחנו בתחנה ופטרה אותו, לדבריו במשפט 'ככה אני רוצה'.

אלברט אומר: "לא חניתי בתחנה. במקום שאני חניתי, חונים העובדים. חוץ מזה אני נכה ומוגבל ואין במקום מקום שמור לרכבים של הנכים. זאת ממש התעללות באזרחים מצד העירייה". בן ברוך, כמו רבים מהנהגים בעיר זכאי לדעת, וחובתה של העירייה לידע אותו באשר למדיניות האכיפה. אם רושמים דוחות, בבקשה לרשום לכולם. אם יש לעירייה רעיון טוב יותר, שיודיעו עליו מראש, גם לאזרחים שומרי חוק כדי שידעו ויבחרו עם לעבור על החוק.

לא ניתן היה לקבל את תגובתו של הממונה חבר המועצה גבי חסין לדברים עקב השפעת שתקפה אותו.  

אולי יעניין אותך

Bottom ad