היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

השבוע שהיה – 15.5.2015

 

 

 

 

 

 

 

'שוברים שתיקה'

מנסים לשבור לצה"ל את המפרקת

למרות הפתיחות והסובלנות, צריך לטפל במי שעומד מאחורי 'שוברים שתיקה' כמי שנלחם לצד הגרוע שבאויבנו & בעולם מדווחים על מעללי דעא"ש וצה"ל באותה נשימה 

אנחנו אשמים שרעלים מתפתחים לממדים מזיקים כי אנחנו כחברה לא מוקיעים ולא מרחיקים מהסביבה הנורמטיבית. כן, וזה לא עניין לשמאל או ימין. מדובר בחציית קו אדום בו עוברים מהבעת דעות פוליטיות בצורה מתוחכמת ומתחכמת, למעשים שיש בהם סבירות גבוהה ומידית לפגיעה ממשית בחייהם של חיילים, ולא רק.

התנועה הזאת קיימת כעשור ועל אף העובדה שבחלון הראווה שלה לא מוצגת אג'נדה פוליטית שמאלנית, כל מהותה הוא פעילות שמאלנית קיצונית שמצאה יפי נפש, בלי מירכאות מקרב אלה המשרתים בצה"ל והפכה אותם לאייל המנגח את מדינת ישראל וצה"ל.

השבוע שוב פרצו אנשי 'שוברים שתיקה' לחזית התקשורתית אחרי שנודע ש'חשפו' עדויות של חיילים על מעשים פליליים של חיילי צה"ל במהלך מבצע "צוק איתן". הדרמה המלאכותית כמיטב כישוריהם של השמאל הנאור, עורר מהומה.  יצא לי לשמוע את אחד מדוברי הארגון שבין היתר אמר 'כל מטרתנו לעורר דיון ציבורי', עוד הוסיף ואמר הדובר 'אנחנו לא נגד צה"ל'.

עדיין יש בקרבנו כאלה המתדיינים עם עצמם על מושגים שלאויבנו לא רק שהם זרים, הם לא מוכרים. נניח שהדובר צודק. מה יוצא מההתנהלות המופקרת של 'שוברים שתיקה?'. האם מישהו בצד השני אומר 'וואלה, בואו נשמע אתכם'. ממש לא.

העדויות על מעשים כאלה ואחרים שאינם ראויים, משודרים בטלוויזיה בחדשות מיד אחרי אייטם על מעשי הזוועה של דעא"ש בסוריה ועיראק והצופה הניטראלי בולע את שתי הידיעות כמקשה אחת. דעא"ש הטובח והמשמיד אוכלוסיות שלמות, ו'עדויות' מפלילות של חיילי צה"ל, לכאורה שגם אם היו, הינם מיעוט שהרוב בישראל סולד ומגנה אותם.

לכן מדובר ב'ראשים גדולים' של שונאי יהודים, יהודים בעצמם, העומדים ומושכים בחוטים המפעילים חיילים במילואים תחת מסווה של חיפוש אחר הצדק והאמת.

ישראל, חייבת לעצור את התופעה המופקרת והמסוכנת שהשבוע קיבלה לגיטימציה גם מיו"ר מר"צ זהבה גלאון מעל במת הכנסת.

בקיצור, אתם לא שוברים שתיקה, אתם מצטרפים לאויבים המנסים לשבור לנו את המפרקת.

 

 

 

מסתבר, שהמנוול האמיתי זה לא אלון חסן

עדיף להיות בתרדמת מאשר בהכרה ולשמוע את סיפורם של פרקליטת מחוז המרכז לשעבר, רות דוד, עו"ד פישר וערן מלכה

מה שהתחיל ברדיפה (נכון לעכשיו) של יו"ר ועד עובדים של נמל אשדוד אלון חסן, מתפוצץ בקול גדול בפרצופם של שומרי הסף והאכיפה של מדינת ישראל, הפרקליטות והמשטרה (ללא הכללות, כמובן).

הדרמה המתגלגלת הזאת שכרגע שני ציריה הם עו"ד רונאל פישר, פרקליטת מחוז מרכז לשעבר רות דוד וקצין החקירות בלה"ב 433 ערן מלכה. נכון לעכשיו, המציאות עולה על כל דמיון ומספקת בעיקר תדהמה וחלחלה ממה שנחשף עד עכשיו.

מה שנקרא 'אמון הציבור' או ממה שנשאר ממנו ברשויות הללו הולך ומתפוגג לנוכח המעשים המצמררים שהיו שותפים להם הפרקליטה הבכירה, חוקר המשטרה והמושך בחוטים עו"ד פישר.

לא נחזור כאן על הפרטים כי בטח נלאיתם מלשמוע אותם, ונתייחס ללקחים לעתיד.

ראשית, צריך להצמיד בלמים למכונית הנקראת פרקליטות. לא יכול להיות שאלה יהיו בעלי כח בלתי מרוסן ובלתי מפוקח, בעיקר כאשר הציבור מלווה משפטים מתוקשרים עם ראיות ועדויות חותכות על מעשים פליליים חמורים, והעסק נחתם בענישה מינורית, בלתי פרופורציונאלית לעבירות.

הקמת גוף מפקח וחוקר של הפרקליטות בלתי נמנע והוא צריך להיות במתכונת מח"ש הקיים לגבי שוטרים.

החקירות חושפות את העוול לו היו שותפים בפרקליטות (רות דוד) כלי רפי רותם וחבריו חושׂפי השחיתויות ברשות המיסים. מזעזע.

שנית, חייבים לקצוב את משך כהונתם בתפקידים בכירים בפרקליטות של בכירים לעד שלוש שנים כדי שלא יכו שורשים ויטפחו מערכות יחסים חולניות עם מי שעומדים מהצד השני של מתרס החוק, עבריינים ועו"ד פליליים ואחרים.

שלישית, להביא לתחלופה גיאוגרפית של בעלי תפקידים בכירים. שנתיים בחיפה ואחר כך בתל אביב או ירושלים. שוב, כדי שלא יטפחו קשרים אסורים.

נראה שהמילה האחרונה טרם נאמרה והמשפט עוד לא התחיל…

 

 

עדיפים שניים, שלושה שרים בטלנים מעוד בחירות ושמונה מיליון אזרחים מתוזזים

זה שפוליטיקאים 'בונים' על הזיכרון הקצר של הציבור, לא חדש. אבל זה שהם לא מבינים שיש גוגל וטלפון חכם, מפתיע.

אם היו משלבים בין שני הדברים, יתכן והמבוכה הייתה נחסכת מהם.

כיצד יכולים איתן כבל, לפיד או בוז'י הרצוג לצאת בשצף קצף נגד 'הגדלת' הממשלה משמונה עשר לעשרים שרים, כאשר הם היו חלק ממשלה שחצתה את המספר הזה?!

אחת הבעיות בחיים כמו בדמוקרטיה זה אי השלמה עם המציאות. החבורה המפסידה מתנהגת בדיוק כמו נערה בת שבע עשרה שחברהּ עזב אותה, ממש כך. או להיפך.

מישהו מבין את השפה החדשה-ישנה של הבכיינות של בוז'י ושות'?!

על מה מלינים, מה, הם מחכים לקולות הימאים?! הבחירות נגמרו, חברים יקרים. הבוחר אמר דברו בקלפי. הממשלה תצא לדרכה ומבחנה יהיה מבחן המעשה.

 

 

 

מה עניין נשיא למספר חברי ממשלה?!

לפעמים האופציה לשתוק היא האופציה הפחות מביכה & לומר שממשלה מעל שמונה עשר שרים תגרום לניכור מהעם זה כמו לומר שעדיין שמעון פרס נשיא המדינה

 

אנו רוכשים כבוד למוסד הנשיאות. הנשיא הנוכחי ראובן ריבלין לא נפטר ממנהגו לעשות כל מאמץ כדי למצוא חן בעיניי הסובבים אותו.

כל עוד מדובר במעשים ואמירות שלא פוגעות בישראל או בסדר היום שהבוחר קבע, בסדר. כל עוד מדובר במעשים הגובלים בירידה לעם, במובן הרע של המילה והשתתפות בתוכניות ריאליטי, גם זה נסבל.

אולם, כאשר כבוד הנשיא חוצה ברגל גסה את מה שכולם מסכימים שאין זה מתפקידו, זה מוגזם, מרגיז ועצוב.

שנשיא יאמר שממשלה מעל שמונה עשר שרים תגרום ל'ניכור מהעם', זה ממש, אבל ממש לא במקום.

לפעמים שתיקה שווה זהב, לפעמים.

 

 

יועץ משפטי שלא יכול/רוצה להגן על שר חף מפשע בבג"צ, חייב להתפטר לאלתר

 

היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וויינשטיין לא ייזכר כמי שתרם לחיזוק שלטון החוק, בלשון המעטה.

היועץ, שהוא עצמו (אישתו, איך לא?) היה מעורב בהעסקת עובדת זרה בביתו בניגוד לחוק, הצטיין בעיקר במריחה והתשה של חבריו למערכת המשפט והאכיפה באי-קבלת החלטות בזמן אמת ובקבלת החלטות שלא פעם גרמו לתנודות בגבות העיניים ובאי נוחות אצל יודעי משפט וצדק.

עכשיו כדי להיזכר בתודעה הציבורית, שגם כך סובלת מאלצהיימר, הוא עושה מעשה פופוליסטי ומצהיר ש"לא אוכל להגן על מינויו של אריה דרעי לשר בממשלה".

אמירה יותר פופוליסטית מזו לא נשמעה כבר המון זמן במסדרונות המשפט.

מה כל-כך קשה להגן על ההחלטה מבחינה משפטית?! במדינה מתוקנת לא כל בעל תפקיד, בטח לא במעמדו של היועץ המשפטי לממשלה, עושה מה שבא, מתי שבא לו ועם מי שבא לו.

האיש נעצר, נחקר, נשפט וישב בכלא. מילא את כל מכסת העונש, כולל הרחקה מכל תפקיד ציבורי למשך שבע שנים.

היום, כאשר אנחנו נחשפים למושחתים הכרישים דוגמת פרקליטת מחוז תל אביב, קצין משטרה בכיר ועל הנזקים שהם גרמו לחברה, תוך הפרה מתמשכת של אימון הציבור, אנחנו מקבלים פרופורציה.

לחשוב שהפושעים האלה, לכאורה, שללו את החופש מעשרות או מאות אנשים חפים מפשע ושלחו אותם תמורת בצע כסף לכלא, ומאידך לשמוע את האמירה המקוממת והנבזית של היועץ המשפטי שלא יוכל להגן על מועמד לשרות בממשלת ישראל, זה מקומם.

אדוני היועץ. אחרי שנחשפנו לביצועים שלך בתפקיד והתנהלותך עכשיו, יש שתי אפשרויות. או שתגן על המינוי של דרעי או שתלך הביתה.

ואם אתה באמת חושב שדרעי לא יכול לשבת בממשלה אחרי שחשבונו העברייני מאופס, אין לך ברירה אלא ללכת הביתה.

  

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad