היום ה-25 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

דין אחד למפגיני בלפור ולמפגיני רעננה

הזעם הכבוש כלפי רשויות האכיפה והמשפט עולה מדרגה. עדיין הדי הזמבורות של מפגיני בלפור נשמעים ברקע ותמונות הזוועה והמייצגים מרצדים מול העיניים ובית המשפט עושה פליק פלאק ומשנה את כללי המשחק הדמוקרטי כלפי מפגיני הימין ליד ביתו של ראש הממשלה נפתלי בנט.

פתאום הרעש מפריע לשכנים, משום מקום מתעוררים ארגונים וייפי נפש הכואבים את כאבם של השכנים והילדים הרכים. כמובן שכל זה מקביל 'אוויר חם' בתקשורת ומפומפם מיד בלופים בכל הפלטפורמות של תוכניות האירוח בטלוויזיה.

היות וניסיון החיים שלי לימד אותי שאין מקריות בספונטניות, ומאידך אני מאמין שמערכת המשפט לא מעוניינת למתוח את החבל מעבר למה שנמתח כבר, נשיאת בית המשפט השופטת אסתר חיות ובכיריה המערכת חייבים להתעשת, פשוט להתעשת ומיד טרם יהיה מאוחר. התגבורת שקיבל מחנה השמאל הרדיקאלי בדמות המתחזה לימין גדעון סער במשרד המשפטים, עלול להיות לו לרועץ. כוח מדומה מביא להפסד בטוח.

למדתי, שבעלי הכוח עושים תמיד את טעותם בדרך להפסד באשליה שרק הכוח יספיק לעצור ולבלום את האמת והצדק. זו טעות שרבים נפלו בה, ויש לקוות שזה לא יקרה הפעם.

מבחן הדמוקרטיה האולטימטיבי והיחידי לעת הזאת, היא השוואת ההיתרים והאיסורים שחלו על מפגיני בלפור שיחולו, בדיוק על מפגיני הימין ברעננה. כל החלטה אחרת הנה אות וסימן רע לבאות.

 

כלבים עם שיניים תותבות

התקשורת הישראלית, מסתבר שהיא אחת המושחתות אם לא המושחתת בעולם המערבי.

הכלב הזה המתקרא תקשורת מסתובב עם שתי מערכות שיניים. הראשונה, חדה מלוטשת וארסית כלפי הימין והעומד בראשו (ע"ע בנימין נתניהו ויחסיו עם התקשורת הישראלית) והשנייה, מערכת שיניים תותבות הנמצאות בכוס מים כאילו והעיתונאים הלכו לישון.

זה כל כך בולט שבא לומר ארבמוביץ' רואים לך. גליקמן הצצנו לך, נוסבאום, קח אוויר, תנשום…

הם אפילו לא מתביישים מהתקרטל שלהם, שלא עבדו עליו, לא תיאמו, אבל יודעים לתפעלו. כל ידיעה נפתחת באמירות מקוממות, כמו: השערורייה בבן גוריון. 'עדיין לא מדובר במחדל, וזה רחוק ממחדל', והגענו ל-500 נדבקים ביום, ומיד לאחר מכן העובדות 'שמונה נוסעים הורדו ממטוס לרוסיה האדומה'. או 'במשך שבועיים נוסעים יוצאים ונכנסים מתערבבים בטרמינל' או 'פיטרו חברה מעולה שתפקדה כראוי ולקחו שתי חברות לבדיקות קורונה שהביאו לבלגן' ועוד ועוד..

ועל מי הם מגנים? על שר הבריאות שחגג על הפִּרצה בבן גוריון בעבר ועל בנט הסוֹפר והקבלן לעבודות גמורות.

שיטה בדוקה להנחות ומכירת חיסול היא ההתעלמות מהידיעות שעלולות לפגוע בראש הממשלה השברירי וחבורת השרים שעדיין בהלם מהשלל שנפל עליהם. כל אחד במשרדו, כל אחד לא עושה מה שבא לו, ואין פוצה פה ומצפצף מיונית לוי, גיא פלג, אברמוביץ' וחבורת הנוקמים בע"מ.

 

מסתמן: משפט נתניהו בתיק 4000, יבוטל

תרשמו. משפטו של נתניהו בתיק הפייק 4000 עומד להתבטל. הדחיות נועדו לפרקליטות ולשופטים לתאם גרסאות, לכאורה, באשר לסיבות שהביאו להפסקת המשפט/ביטולו או כל מילה מכובסת שהם יודעים לנסח טוב ממני.

או במילים אחרות. איך יורדים מהעץ…

 

האיש בוויטרינה

נפתלי בנט מזכיר את הדמות בחלון הראווה. כשאתה נכנס פנימה, אתה מגלה את בעלי הבית האמיתיים: לפיד, ליברמן…

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad