היום ה-26 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

ביום שלישי חייבים להכריע

ביום שלישי יגיע לסיומו הפרק הרביעי בטלנובלה ששמה 'בחירות בישראל 2020-2021'.

אילו החוויה הזאת לא הייתה יקרה, מעצבנת ומיותרת, אפשר היה לצחוק. ואם מישהו החליט לצחוק בכל זאת, שייקח בחשבון שהבדיחה על חשבונו.

ביום שלישי ניגש לקלפיות בפעם. הרביעית, ובשונה מהבחירות הקודמות, נהיה מצוידים הפעם בידע וניסיון יקרים.

היות והנכם מכירים את עמדתי כתומך בראש הממשלה בנימין נתניהו עקבי ורציונאלי, אומר:

בניגוד למה שמנסים (ללא הצלחה) להדביק לנו תומכי נתניהו (ביביסטים) שאנחנו נבערים מדעת, ומוסיפים חטא על פשע בזה שאיננו מטים אוזן למחנה הנאור, המשכיל, המתמצא בח"ן, כדורי בדולח וקריאה בקפה. ומתעקשים שהעומד בראש מחנה הימין, בנימין נתניהו "מושחת" "מסית" "נהנתן" "מפלג" ועוד אבחנות כרס, אומר.

כיצד יכול נתניהו להיות מושחת אם יש כבר ראש ממשלה, עבריין מורשע ואסיר משוחרר, אהוד אולמרט שאומר על נתניהו שהוא …מושחת?!

כיצד אפשר להדביק את התואר המפוקפק 'מסית' לנתניהו אם יריביו המרים משתמשים כלפיו בביטויים: 'נוריד את הזבל', ציפי לבני.

'נפנה את החרדים ואת נתניהו במריצה למזבלה', אביגדור ליברמן?!

'אם לא הייתי שם, הזבל הזה (נתניהו) היה מגיע למשרד הביטחון', בני גץ (ראש הממשלה החלופי).

כיצד אפשר לכנות את נתניהו 'נהנתן' אם הוא היחידי במדינת ישראל שחייו מתנהלים כמו בבית 'האח הגדול', בכלוב של זהב, תחת עיניהם הפקוחה של תשעה מיליון אזרחים?!

וכיצד מישהו מעלה על דעתו לחתום על דיאגנוזה הזויה 'מפלג', כאשר אינו יכול להביא ולוּ דוגמה אחת על אמירות פוגעניות כלפי יריביו מסולם 'זבל' או משהו דומה?!

ברשותכם, אכנס למשפט אחד לנעליו של הפסיכיאטר, פרופסור יורם יובל ואומר: "העובדה שכל מי שמטיח את הביטויים הקשיים הללו בבנימין נתניהו, מצביע על כך שהם חלק ממנו". זהו, חוזר לעצמי.

ואם בכל זאת מישהו ממחנה רל"ב מתעקש לעמוד על דעתו ואבחנתו, אומר, שאני שמח ומאושר להיות חלק מהפזל המרכיב את 30 המנדטים (ושלדעתי עוד יגדלו…) המהווים את התשתית והפלטפורמה ללגיטימיות של נתניהו ושל מחנה הימין להמשיך ולהצעיד את מדינת ישראל לאופקים חדשים. לפחות כמו שהיה בשנות שלטונו של בנימין נתניהו עד עתה.

 

 

 

תקשורת 2021 – אוי לבושה

אין לי ספק שבעוד מספר שנים תקום וועדת חקירה על התנהלותה של התקשורת הישראלית במהלך שנות כהונתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו.

חברי וועדת החקירה יהיו, בין היתר: רופאי נפש האדם, סוציולוגים, אנתרופולוגים ועיתונאים כדי לחקור את חלקה של התקשורת בשיבוש הקודים הגֵנטים והאתיקה המקצועית שהשתבשו לבלי הכר בשנות שלטונו של בנימין נתניהו כראש ממשלה.

מדוע? התקשורת המשדרת חדשות ואקטואליה, בניגוד לתקשורת הפובליציסטית, פעלה באופן גלוי ובוטה נגד נתניהו. ראיות הזהב נמצאות בפנלים בהם השתתפו: רזי ברקאי, רביב דרוקר, שלי יחימוביץ' (טרם כניסתה לפוליטיקה) ובהם נאמר במפורש שהתקשורת רודפת את נתניהו וחוטאת כלפיו בכוונת מכוון .

הדור החדש הוא בדמותם של אופירה וברקו שהפכו את תוכניתם לבמה עבור יריביו של נתניהו, בעידודם, תמיכתם והצהרת אמונים להצביע עבורם (בני גנץ והפתק של ברקו). לולא ההטיה החריפה בשיקול הדעת של ערוצי הטלוויזיה להביא רייטינג (שמביא המון כסף בפרסומות), אני בטוח שמקומם של אופירה וברקו היה במקום אחר, לא בטלוויזיה.

השבוע, ביום שלישי הגדילה לעשות הילה קורח בערוץ 13 כאשר הזמינה את העבריין, האסיר המשוחרר אהוד אולמרט לחוות את דעתו על נתניהו לקראת הבחירות ביום שלישי. הכתובית הנקייה שהופיעה מתחת שמו הייתה "ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט". זהו. סליחה, עוד כתובית ממה שאמר אולמרט "בנימין נתניהו נוכל…". נו, זה פרשן? אהוד אולמרט, עם קופת שרצים מהחמורים שהיו לראש ממשלה, מטיף ומחלק ציונים לראש ממשלה הזוכה לאמונו של חצי עם?

זה עצוב מה שקרה לתקשורת הישראלית. זה כואב לדעת שעיתונאים רבים מחללים את קדושת העיתונות והופכים אותה לשפחה נרצעת לדעותיהם, מאווייהם ודעותיהם הפוליטיות.

 

בג"ץ, השתגעתם?!

השבוע מתח בג"ץ את החבל מעט יותר מידי ובכיוון הלא נכון. מה לפתוח?! למי לפתוח?! (מוטציות בריטיות ודרום אפריקאיות)

החלטת בג"ץ שלפתוח את נמל התעופה בן גוריון לחלוטין סותרת את המלצת מומחי הקורונה והפרויקטור נחמן אש שקבעו שזה מתכון לאיבוד שליטה על ניהול המגפה והחזרת גלגל ההתמודדות עם הקורונה לאחור.

מעניין, שכאשר ממשלת ישראל אפשרה את הכניסה לישראל, קמה צעקה (ובצדק) של כל מי שחיפש לפגוע בממשלה, בעיקר להקת מפגיני בלפור למוצאיה ותולדותיה. עכשיו, כאשר פרופ' אש והמומחים אומרים שחשוב לשלוט בנכנסים לארץ באמצעות מספר הנכנסים (3,000 – 4,000 ביממה), בג"ץ באמצעות היתוש הטורדני ומגיש העתירות הסדרתי, אליעד שרגא ושות', מקבל החלטה דווקאית, הפוך מהחלטת הממשלה, פוך מהמלצות הפרויקטור ומומחי משרד הבריאות והפוך מהשׂכל הישר והלקח שלמדנו מהעבר.

הטענה הנדושה, המפולפלת, המתחכמת והמתנשאת שמדובר בזכויות אזרח, שוב משמשת את בג"ץ בתבשיל משפטי שהוא מקדיח.

סליחה שופטים מלומדים. מה עניין זכויות אזרח (להיכנס ולצאת מהארץ מתי שבא לך בימים של מגיפה משתוללת ובווירוסים מתעתעים ומשנים את המוטציות) לחובה של הממשלה להגן ולשמור על שלום אזרחיה, בריאותם וחייהם?!

שופטים נכבדים, מעניין היה לדעת מה הייתם מחליטים אם חלילה הייתה פורצת מלחמה בין ישראל (אותה ישראל בדיוק) ושכנותיה ובשל כך צריך היה לסגור את נמל התעופה בן גוריון על פי החלטת הממשלה? איזו קבלת פנים הייתם עושים למגיש העתירות הסדרתי, אליעד שרגא ושות'? תרשו לי לנחש שהייתם מקבלים את העתירה, בניסוח משפטי מפולפל ומפותל. אגב, אני ורוב תושבי מדינת ישראל, היינו מגלגלים אותם מכל המדרגות מסיבה אחת, שהם שכחו להשתמש בשכל ישר.

אולי יעניין אותך

Bottom ad