היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

חברי מועצה אזורית הגליל העליון במכללה האקדמית תל חי

ביקור חברי המליאה החל בסיור בקמפוס מזרח של המכללה ולאחר מכן, התכנסו כל המשתתפים בחדר הישיבות, שם בירך נשיא המכללה, פרופ' יונה חן, את חברי המועצה והביע את שמחתו על קיום ישיבתם החודשית במכללה. שיתוף הפעולה בין המכללה והמועצה נמשך כבר שנים רבות, עוד מימי כהונתם של מנכ"לי המכללה דאז: מיליא שפכנר ז"ל, יוני גדעוני, עליזה זוהר, עמוס לוין ויענקל'ה גלי. אהרון וולנסי מנכ"ל, המכללה עד שנת 1992, הגיע בראש החברי המועצה והפקידות הבכירה אל מגרשו הביתי, מכללת תל חי.

פרופ' יונה חן נשיא המכללה העלה על נס את שיתוף הפעולה רב השנים, ובין היתר ציין את שיתוף הפעולה בין המכללה וביו המועצה האזורית השנים. "שיתוף פעולה זה מוצלח ופורה ומקדם אינטרסים חשובים המשותפים לגליל כולו" אמר פרופ' חן. בהמשך דבריו הציג נשיא המכללה את מבנה המכללה, הפקולטות והחוגים הנלמדים בה, מספרי הסטודנטים וכו'.

מנכ"ל המכללה, יוסי מלכה סיפר למשתתפים  על הפעילות הענפה של המכללה לטובת פיתוח הגליל. "אנחנו מזהים חסמים וחולשות ומנסים ליצור תכניות משותפות גם עם הגורמים הרלוונטיים ברשות המקומית וגם עם משרדי הממשלה במטרה לקדם ולפתח את האזור", אמר מלכה והוסיף "המרכז האקדמי לנוער המשרת למעלה מ-5000 תלמידי תיכון מכל האזור, הוא דוגמא טובה לכך. המכללה זיהתה את המצוקה הקיימת באזור בכל הקשור ללימוד מקצועות המדעים ונותנת לכך מענה באמצעות הפעילות  המסיבית הנעשית בשיתוף עם כל בתי הספר התיכוניים בגליל".

ראש המועצה אהרון ולנסי הודה למכללה על האירוח מאיר הפנים ואמר: "אנחנו גאים מאוד במכללה האקדמית תל-חי שתרומתה לאזור אדירה, בעיקר בשני תחומים: היא בעלת אוריינטציה קהילתית גבוהה מאוד וזאת ניתן לראות בעשייה הרבה ובמעורבות הגדולה בתוך הקהילות השונות כאן בגליל ובנוסף צריך לזכור שהמכללה היא המעסיק הגדול ביותר בגליל המזרחי ובמקום פריפריאלי יש לכך חשיבות גדולה. מעבר לכך זו מכללה אקדמית מעולה ואני מברך על הבחירה: להקים מכללה מצטיינת ולא זנב של אוניברסיטה. יש לנו, למועצה אזורית גליל עליון, זכות גדולה בכך שאנחנו אלה שהולדנו את המכללה הזו ואת מכון המחקר מיג"ל". 

אולי יעניין אותך

Bottom ad