היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

יוסי קורן גרף את כל הקופה

אם לשפוט על-פי תוצאות הבחירות להסתדרות המורים שנערכו השבוע ביום שלשי, יוסי קורן יכול להיות מרוצה. אבל יוסי קורן לא מתייחס להצלחה כאל משהו שהוא לא ציפה לו. הנוסחא פשוטה תשקיע, תעבוד ותשרת את הציבור שאתה מייצג, והתוצאה תבוא, אין לה ברירה אלא, להתייצב ביום 'הבוחר' ולבטא את שביעות רצונם של השולחים.

 

– מזל טוב.

"תודה"

– איך אתה מסביר את ההצלחה שלך בבחירות בסניף הסתדרות המורים לעומת אחוזי ההצבעה בסניפים האחרים בארץ?

יוסי: "אני חושב, במלוא הצניעות שהקרדיט כל כולו מגיע לציבור עובדי ההוראה שנותנים תמיד תמיכה ומביעים את אמונם בנו. אני בורג אחד במערכת מאד איכותית של וועדי מורים, שביחד לאורך שנים משקיעים מאמץ עליון

בטיפול בעובדי ההוראה, עוזרים ומהווים אוזן קשבת לכל הצרכים שלהם. בשבילי כל עובד הוראה  הוא עולם ומלואו".

– יוסי, הרי מולך לא התמודד איש ובכל זאת השקעתם אתה וחבריך את כל המאמצים כדי להשיג תוצאה גבוהה ביותר, מה הסיבה לכך?

יוסי: "ראשית, לכל אחד הייתה הזדמנות ואפשרות להתמודד מולי באופן דמוקרטי וזה לא קרה ואני לא מחפש את הסיבות לכך. לשאלתך, הסברתי בחדרי המורים, במפגשים עם גננות ועם גמלאים במשך חודשים שככל שאחוז ההצבעה יהיה גבוה  יותר כך נקבל כוח ונוכל  בזכות זה להשיג לציבור עו"ה והגמלאים את התנאים החברתיים והמקצועיים הטובים ביותר וכך נוכל לשרת את כולם בצורה המיטבית".

 

– ובכל זאת, זו קדנציה שלישית שלך, איך אתה מסביר את העקביות הזאת אצל הבוחרים לאורך שנים?

יוסי: "אני רוצה להדגיש, שנבחר ציבור שרואה את עבודתו, יום יום ולא מתבשם מהצלחות בבחירות וממשיך במהלך כל השנים לשרת את ציבור בוחריו ולא נח על זרי דפנה וההצלחה לא גורמת לו לסחרור, אין סיבה שעו"ה לא יאמינו בו וימשיכו לבחור בו".

 

– יוסי, אני שומע ועוקב אחריך לאורך השנים, איך אתה מצליח ללכד מסביבך את כל עו"ה מקריית שמונה הגליל והגולן- חילוניים, דתיים, קיבוצניקים, דרוזים,  עלאוויים וכולם "מתים" עליך?

יוסי: "תפקידי לשמור על  זכויות עו"ה על מעמדם להגן על כבודם. איני נכנס לנושאים פוליטיים, מגזריים ובדרך זאת אני יוצר קירבה ולכידות של כולם למען כולם".

 

– מה התכניות שלך לעתיד?

יוסי: "אני לא יושב ורוקם לי תכניות. התכנית הבסיסית שלי היא להמשיך ולהשקיע ככל יכולתי בציבור עו"ה וגמלאים, ולהרחיב את הטיפול המקצועי, כי אני רואה חשיבות עליונה בהגנה על זכויות עו"ה, על מעמדם ועל כבודם. אין סיבה שעו"ה וגמלאים מקריית שמונה שנמצאים בפריפריה לא ייהנו מפעילויות חברה ותרבות שקיימים במרכז הארץ.

לסיום אני מבקש באמצעות הראיון הזה להודות מקרב לב לעו"ה, לגנות ולגמלאים על ההשתתפות המרשימה ביום הבחירות ומתחייב להמשיך ולהשקיע את כל זמני ומרצי למענם כי הם ראויים לכך. ועוד תודה למזכירה הנאמנה שמלווה אותי, סיגל מלכה".

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad