היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

יורם מלול:"חוזר בי מהאמירות הקשות נגד ניסים"

אמש (מוצ"ש) ערך יורם מלול כנס 'תודה' לפעיליו הרבים ועל הדרך התנצל על הדברים שאמר כנגד ראש העיר הנבחר ניסים מלכה לאחר תוצאות הסיבוב השני. מלול אמר כזכור שלא ילחץ את ידו של ניסים מלכה ולא יישב איתו בקואליציה ובין היתר אמר ששרי הליכוד וראש הממשלה עמדו לימינו של הרב ניסים כאילו שמדובר במלחמה.

"אמרתי דברים לא פשוטים כנגד ניסים מלכה ועל כך אני מתנצל, זו לא דרכי" פתח מלול את דבריו והמשיך "לפני הבחירות הייתה השתלחות כנגדי וכנגד משפחתי. הציגו אותי כבוגד, כשמאלן, בעד שחרור מחבלים ועוכר ישראל אך בכל זאת זו לא דרכי ולכן אני חוזר בי מהאמירות הקשות שאמרתי, הן נאמרו בעידנא דריתחא. למרות כל הקמפיין שנעשה נגדי אני מאחל לניסים מלכה בהצלחה, הצלחתו היא הצלחת קריית שמונה".

לאחר הבחירות נשאל מלול אם יסכים לשבת בקואליציה אם ניסים מלכה יבקש ממנו ומלול שלל אופציה כזאת, אמר מלול חזר על דבריו שאמר "אני והרצל נמשיך לשרת אתכם התושבים מהאופוזיציה ואני מקווה שגם בנצי ויפעת שאשא יצטרפו אלינו. אני מבטיח לחזק כל החלטה שתהיה לטובת קריית שמונה אך אעמוד כחומה בצורה כנגד כל החלטה שתפגע בעיר".

כזכור לפני הסיבוב השני הציע מלול ליגאל בוזגלו להצטרף אליו אך בוזגלו חבר לניסים מלכה ומלול שאמר בראיון לעיתון שהשאלה מדוע בוזגלו לא חבר אליו צריכה להיות מופנית אליו עקץ גם השבוע את יו"ר סיעת 'עתיד' "בוזגלו לא עבר את מבחן בוזגלו".

הרצל בן אשר חברו של יורם לסיעה פתח את הערב כשאמר "לא היה תקדים בעיר כמו קריית שמונה שראש עיר מכהן מעמיד סוללה של שרים אל מול מועמד חסר ניסיון פוליטי".

 

הרצל החמיא למלול והדגיש עד כמה הוא מרגיש פספוס שהוא לא נבחר "יורם עשה ימים כלילות וישב על תוכניות על מנת להביא בשורה לקריית שמונה, לא בשביל אגו או תפקידים אלא רק עבור קריית שמונה ותושביה".

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad