היום ה-04 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

כאן בעמדת השידור

 

היחס המתנשא של אלה החיים את האתמול של הכדורגל הישראלי ומשמרים את ההילה של קבוצות הפאר בעבר, נמאסה על ראש העיר וראשי הכדורגל בעיר. לוזון וחבריו חיים את טבלת הליגה מלפני שנים בהן קבוצות מתל אביב, ירושלים וחיפה  הובילו את הטבלה וקיבלו את החשיפה בטלוויזיה בהתאם.

בקריית שמונה נדהמו לשמוע שמשחקה של איתוראן מול הפועל חיפה לא ישודר בשום ערוץ, מסחרי או ממלכתי. ראש העיר הרב ניסים מלכה הוציא מכתב נזעם אל יו"ר התאחדות לכדורגל אבי לוזון ובו טענות קשות על יחס המפלה.

בין היתר כותב ראש העיר: "ברצוני להביע את מחאתי על ההחלטה המוזרה שלא לשדר את משחקה של קבוצת הכדורגל עירוני איתוראן קריית שמונה במשחקה הביתי ביום שבת 17.12.2011 נגד קבוצת הפועל חיפה. כנראה שמי שמחליט על השידורים לא הפנים את העובדה שקריית שמונה מוליכה את טבלת ליגת העל.

חשבתי לתומי כי כעת לאור הצלחת הקבוצה הצפונית שלנו, משחקיה של קריית שמונה ישודרו לעיתים תכופות יותר גם בשל העובדה שהיא מוליכת ליגת העל, גם בשל הכדורגל האטרקטיבי אותו היא מציגה וגם לאור העובדה כי לא נראה לי (וודאי שלא לחובבי הכדורגל בישראל) כי בשבת הקרובה יש משחק אטרקטיבי יותר ממשחקה של קריית שמונה. "עם כל הכבוד לשאר המשחקים (בני יהודה נגד הפועל עכו, באר שבע נגד בית"ר ירושלים ומכבי תל אביב נגד הפועל פ"ת)", כותב הרב מלכה ללוזון "אני חושב שהמשחק של קריית שמונה נגד הפועל חיפה (שתי קבוצות הנמצאות במומנטום גדול) הרבה יותר אטרקטיבי.

 

הרב מלכה פנה ללוזון והסביר כי הוא מצפה ממנו ליותר: "כמי שהחליט להגדיל את הליגות ולאפשר לקבוצות בפריפריה מקריית שמונה ועד אילת הזדמנות טובה יותר להעפיל לליגות הבכירות בישראל".

בעיריית קריית שמונה מחכים לתשובה הגיונית מההתאחדות לכדורגל ומקווים כי הם יפנימו את חשיבות שידור המשחק ויפעלו בהתאם.

 

בשיחה עם אורי לוי מנהל מחלקת הספורט בערוץ הראשון הוא אמר לנו את הדברים הבאים: "עפ"י שיקולים ספורטיביים צריך לשדר את המשחק של ק"ש מול הפועל חיפה משתי סיבות, הראשונה מיקומה והצלחתה של איתוראן קריית שמונה והשנייה מצבה של הפועל חיפה והמומנטום שהיא נמצאת בו.

לצערי לא יכולתי לשנות את לוח המשדרים היות ובשבוע שעבר שידרנו את ק"ש ובתוכנית העבודה התחייבנו לשדר משחק אחר".

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad