היום ה-26 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

כללית משיקה את המרכז לבריאות הילד בקריית שמונה בחגיגת ענק לילדים

מירב גוט מנהלת כללית במחוז צפון: "המרכז החדש משקף נאמנה את הדאגה הבלתי פוסקת שלנו לבריאותם ורווחתם של תושבי קריית שמונה והאזור וייתן מענה לאוכלוסייה הגדלה של לקוחות כללית. המעבר לקניון נחמיה נעשה על מנת לשפר  את הנגישות לשירות, במקום תחבורה ציבורית פעילה ומקומות חניה בשפע-ללא תשלום".

מרכז בריאות הילד משרת כ-6,000 ילדים, ילדי העיר קריית שמונה ויישובי המועצה האזורית גליל עליון, במרכז  יוגשו כל השירותים הרפואיים לילדים תחת קורת גג אחת.

6 רופאים מומחים ברפואת ילדים יעמדו לרשות הילדים ועוד רופאים יועצים מומחים בתחומים :קרדיולוגיה, נוירולוגיה, אנדוקרינולוגיה  ורפואה התפתחותית.

מבחינה רפואית ישנה חשיבות עצומה להתייעצות וחשיבה משותפת בין רופא הילדים הראשוני המלווה את הילד לאורך חייו לבין הרופאים היועצים, הנגישות והטפול המשולב  משפרים לאין ערוך את איכות המפגש עם היועצים הרפואיים כשמתעוררת בעיה רפואית ספציפית. במרכז גם צוות אחיות מיומן ומקצועי ושירותי מִנהל.

במרכז החדש תפעיל הכללית חדרי השהיה ואשפוז יום בהם יינתנו טפולים מורכבים, עירוי תרופתי, טיפולי אינהלציה והשגחה על הילד החולה למספר שעות. שירות שנועד לחסוך מהילד ומשפחתו טלטול ופניה למיון, חשיפה לסכנת זיהומים, כמו גם המתנה מייגעת של שעות, עלויות נסיעה ואגרת מיון.

שירות בית מרקחת ורכישת תרופות יינתנו באמצעות סניף הסופר פארם שכבר פועל בקניון.

מירב גוט: "בנוסף למרכז לילד, אנו שוקדים על תכניות פיתוח  ובקרוב יפתח גם מרכז ייחודי מפואר ומתקדם לבריאות האישה  עם כל השירות לרפואת נשים, תחת קורת גג אחת", אומרת בסיפוק מנהלת המחוז מירב גוט.

אולי יעניין אותך

Bottom ad