היום ה-05 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

מועצה אזורית הגליל העליון תציב ביתן ביריד ההתיישבות בגליל בראשון לציון

מועצה אזורית הגליל העליון תשתתף ביריד ותקים ביתן בגודל 72 מ"ר שבו יוצגו אפשרויות המגורים בקיבוצי המועצה לצד מעסיקים מקומיים שיציגו את המשרות הפנויות כיום במפעלי האזור. צוותי הקליטה מהקיבוצים: כפר הנשיא, כפר סאלד, קדרים, גונן, מלכיה ומשגב עם יציגו את ההרחבות המתפתחות ואת אפשרות הקליטה לחברות חדשה בקיבוץ.

ביריד יציגו כמה מעסיקים גדולים באזור שיחשפו את מגוון המשרות הנדרשות כיום. בין החברות יהיו חברת טבע נאות, אלכם ברעם, אלביט ומפעל להבות מקיבוץ להבות הבשן. מעסיקים אלו יגייסו עובדים ויציגו את אפשרויות התעסוקה השונות בגליל העליון.

נציגי המועצה בראשות ראש המועצה, אהרון ולנסי יציעו מידע והכוונה על השירותים הניתנים במועצה, בין היתר על החינוך הקיבוצי, תרבות הפנאי, ושירותי הקהילה. לדברי ולנסי "בזכות ירידים קודמים מסוג זה הגיעו משפחות רבות ממרכז הארץ לקיבוצי הגליל העליון ובנו בהם את בתי הקבע שלהם".  

אורית דיניסמן, מנהלת אגף צמיחה דמוגרפית במועצה "מקווה שהגליל העליון יצליח לחשוף את היתרונות הייחודיים שמוצעים לאנשים שבאים לבנות את חייהם בקיבוצי הגליל העליון, העבודות האיכותיות שיש במפעלים באזור, גם למהנדסים ולאנשי פיתוח, החינוך הקיבוצי האיכותי . רק השנה זכינו בפרס חינוך ארצי, וכמובן הקהילה המיוחדת".

היריד יתקיים ביום שלישי (3.5) פארק השקמה, החל משעה 16:00

אולי יעניין אותך

Bottom ad