היום ה-03 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

מחנה שלום של בני נוער מקריית שמונה, צרפת, פולין וגרמניה בננסי

ראש העיר ניסים מלכה חזר בסוף השבוע האחרון ממסע בצרפת וקנדה, בהלכו הידק את הקשרים עם שתי הקהילות. בביקורו של ראש העיר בפריז השתתף מלכה בוועידה של ראשי ערים מישראל ומצרפת בהובלת מרכז השלטון המקומי.

הוקמו מספר וועדות לקידום תוכניות עתידיות. ראש העיר ניסים מלכה נבחר להוביל את תחום הנוער והצעירים. רשויות רבות ביקשו ללמוד על מודל העבודה הקיים בקריית שמונה ועל הצלחת יחידת הנוער בעיר.

תוכנית ראשונה שכבר תצא לפועל בקיץ הבא הוא מחנה שלום בינלאומי בו ייטלו חלק בני נוער מקריית שמונה, מהעיר התאומה ננסי ומערים נוספות בפולין וגרמניה. התוכנית גובשה בין מלכה לראש עיריית ננסי אנדריי רוסינו. מחנה השלום יתקיים בעיר ננסי.

ראש העיר סייר בצרפת בבית חולים שיקומי חדיש לקשישים, ברשת מרכזי הנוער והצעירים בננסי, במרכז הקהילה היהודית בצרפת ואף  נפגש עם משקיעים פוטנציאלים על מנת כדי לבדוק שיתופי פעולה עתידיים.

מצרפת המשיך ראש העיר לוויניפג בקנדה לוועידה השנתית של השותפות האזורית בין הקהילות היהודיות בקנדה לישובי אצבע הגליל.

הנושאים שעלו על הפרק בוועידה היו: פיתוח החוסן האזורי, פעילות נוער וחינוך והמשך בניית שיתופי הפעולה והגשר החי בין הקהילות.

ראש העיר ניסים מלכה הציג למשתתפי הוועידה סרטון מרגש ובו הוצגו ההצלחות של העיר כמו ההישגים בתחום החינוך, התרבות והספורט, הישגים בקרב חיילים מצטיינים מקריית שמונה, הצלחת קבוצת הכדורגל המקומית ועוד.

בדברים שנשא בוועידה, ציין ראש העיר כי הימים שקריית שמונה שידרה חולשה ומסכנות כבר עברו מהעולם. "קריית שמונה משדרת כיום מצוינות וגאה להיות מובילה בתהליכים האזוריים ובשותפות עם הקהילות היהודיות. אנחנו גאים לומר שקריית שמונה של היום הינה עיר של אלופים ושמחים שגם הקהילות הקנדיות הם שותפים של אלופים", אמר ראש העיר.

אולי יעניין אותך

Bottom ad