היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

מט"י צפון הגליל יקים ויפעיל מרכז עסקים באזור הצפון

יובל משה מוסיף "מדובר במרכז פיזי אשר יציע מכלול שירותים לצד ליווי וייעוץ עסקי ליזמים ובעלי עסקים קטנים המצויים בתחילת דרכם ומתקשים לשאת בכל ההוצאות הנדרשות להרצה והפעלה של העסק. המרכז יציע ליווי עסקי, הדרכות מקצועיות, שטחי תפעול קטנים, שירותי משרד, חדר ישיבות ואבזור משרדי מתקדם. המרכז יאפשר ליזמים ובעלי עסקים להתיישב במרכז לתקופה של עד שנתיים, ללא התחייבויות לדמי שכירות לטווח ארוך. המרכז ינוהל ויופעל באמצעות מט"י צפון הגליל ויתוקצב על ידי הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים והמטה לפיתוח אזורי שבמשרד הת"ת, מועצה מקומית ראש פנה, מועצה אזורית גליל עליון ומט"י צפון הגליל בהיקף כולל של כ-1.5 מלש"ח". 

 

רן קויתי, מנהל הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים: "המרכז הינו פרויקט ייחודי שלנו אשר ינוהל ויופעל באמצעות מוקד השטח של הסוכנות מט"י צפון הגליל ויתוקצב באופן משותף על ידי הסוכנות והמשרד לפיתוח הנגב והגליל".

 

אבי פלדמן, מנהל המטה לפיתוח אזורי במשרד התמ"ת: "הקמת המרכז הינה חלק ממהלך מקיף הכולל סל של פעולות לעידוד הפעילות הכלכלית בפריפריה בכלל ובגליל בפרט. פעולות אלה כוללות גם מתן כלים לעסקים קיימים וגם הטבות שנועדו למשוך יזמים ומשקיעים מהמרכז להעתיק את פעילותם לגליל".

יובל משה מוסיף ואומר "למט"י  צפון גליל יש ניסיון וידע מקצועי של שנים בטיפול בעסקים קטנים ובינוניים". הרעיון בהקמת המרכז הוא לספק תנאים נוחים ותמיכה מסיבית כי מניסיון סיכויי השרידות של עסקים שמקבלים ייעוץ והכוונה גדולים יותר, עד כפולים. במרכז החדש ישולבו כ-15 עסקים קטנים ובינוניים מהאזור, שיתחלקו לשלושה מאגדים ניו-מדיה, מטפלים ונותני שירותים. המרכז ימוקם בראש פנה וישתרע על פני 360 מ"ר בקומה שלמה במרכז המסחרי "סנטר-הגליל". במבנה תהיה כיתה המיועדת להדרכה עסקית לעסקים או לצרכי העסקים עצמם, חדר ישיבות, ומערך תקשורת לכלל העסקים. לכל עסק תסופק יחידה בתוך השטח עם ריהוט משרדי בסיסי, והם יזכו לליווי של יועץ מטעם המט"י בהקמה, וכן ייעוץ והדרכה שוטפים. הכוונה שהעסקים ישהו במרכז כשנתיים ולאחר מכאן יעזבו ויגדלו במקום אחר, היעד הוא שכל שנתיים ייווצרו 40-50 מקומות עבודה חדשים לאחר גדילתם של העסקים במרכז".

המרכז יוקם ב"סנטר הגליל" ראש פינה ויתוקצב ב-1,5 מיליון שקלים לשלוש השנים הקרובות.

אולי יעניין אותך

Bottom ad