היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

ממעמקים קראתי -ים

החגיגה של בית"ר רק העמיקה את המשבר של הקריה, שרשמה מחזור שישי ברציפות ללא ניצחון,הקריה קיוותה לצאת מהמשבר אבל קלאודמיר עם פגז לחיבורים ובישול לרוקאביצה, השאירו את הקריה עם תוכניות לחוד ומציאות לחוד.הקריה פתחה בהססנות ועד הספיגה של השער הראשון היא בעיקר בנתה על מתפרצות שהביכו לא אחת את הגנת בית"ר ,אבל הרגל המסיימת הפכה להיות הרגל המסבכת.בית"ר ידעה להעניש ,פריירה נהנה מעוד אסיסט של איתי שכטר,כששיגר טיל מונחה לחיבורים 0:1 בדקה ה-45 דקה קריטית לקריה, מעודדת לבית"ר. הכנסת אחמד עבד במחצית השניה הפיח מעט תקווה ,אך בדיוק אז בית"ר הכפילה את התוצאה, קלאודמיר כבר אמרנו ?,בפריצה מאגף שמאל מוצא את ניקיטה רוקאביצה שבנגיעה קובע 0:2 לבית"ר. קרית שמונה נמצאת במסלול ההתרסקות ואם כדור השלג הזה לא יעצר בקרוב ,עלולה הקריה להחשף לערוץ הקיבוץ של הליגה הלאומית.

 

שיפוט מהיר

מה שמדאיג במצבה של הקריה זה שחילופי המאמנים במבחן התוצאה לא השפיעו ,מבחינת משמעת טקטית, הצבת הרכב ,שיטת משחק שאכן מתאימה ,שלומי פועל נכון,הבעיה לעניות דעתי עוברת מהתחום המקצועי למנטאלי בלבד!חוסר ביטחון ,פעולות פשוטות מסתבכות ,על כל טעות הקריה משלמת בגדול,מוביל אותי למסקנה אחת ,הדי אן איי של הקבוצה כנראה פגום.סף שבירה נמוך מאוד ,שלא מעט שחקנים, מהולה ביכולת בינונית, מהווה מתכון לירידה כמעט ודאית.רוצה להאמין שאיזי מאמין בצוות המקצועי ומקרין שקט כשעצם הימצאותו של רן בן שמעון בבית לא מהווה שיקול לעתיד לבוא,וזה לא מתוך נבואה אלה מנסיון עבר בעונת הירידה ,הקבוצה החלה עם מישל דיין עברה לאלי כהן (השריף) והסתיימה עם רן בן שמעון ,כשהקבוצה יורדת לליגה הלאומית ועולה שנה אחרי,וכן גוטיירס היה הבלם.

דורה קיווה לצאת מהמשבר אך קלאודמיר להט עם פגז אדיר לחיבורים ובישול לרוקאביציה, שהרשית בפעם החמישית ברציפות. ק"ש ושירצקי בצרות צרורות 

החגיגה של בית"ר בצפון רק העמיקה את המשבר של ק"ש, שרשמה מחזור שישי ברציפות ללא ניצחון. שלומי דורה, שהגיע במקום סלאח חסארמה, מתקשה להטביע חותם ונדמה כי הקבוצה שלו הולכת למאבקים קשים בפלייאוף התחתון, דבר אותו איזי שירצקי לא דמיין בפתיחת העונה.

ק"ש פתחה בהססנות ועד הספיגה של השער הראשון היא בעיקר בנתה על התקפות מתפרצות. אחרי הביצוע האדיר של קלאודמיר היא נזכרה להתקיף ושם האורחת ידעה להעניש. פריירה נהנה מעוד אסיסט של איתי שכטר, הרביעי שלו מאז המעבר לבית"ר, ושיגר טיל מונחה לחיבורים רגע לפני ההפסקה. הקבוצה מהבירה הוכיחה

מאמן ק"ש, שלומי דורה, אמר לאחר ההפסד: "תחושה של החמצה, בסך הכל התכוננו טוב, ידענו מה הנקודות החזקות שלהם. השער השני הגיע בהתקפת מעבר, שידענו שהם עושים טוב וחבל. אנחנו שלושה משחקים לא מובילים וכשמקבלים את הגול זה נהיה קשה יותר. נמשיך, נהיה חזקים ולא נוריד את הראש, מבחינתנו הפלייאוף זה שבעה משחקים של מלחמה על החיים, מי שחזק מנטאלית יידע לשרוד ומי שלא, ירד ליגה".

שינוי מנטלי לקראת משחקי ההישרדות: "אני חושב ששחקנים מתחילים להבין איפה אנחנו עומדים ומה המצב, נצטרך לגייס הרבה מאוד כוחות פנימיים, משימה לא פשוטה, אבל כל עוד אנחנו תלויים בעצמנו, נעשה את הכל, מקווה שנמשיך להיות תלויים בעצמנו ולא לחפש רחמים מאף אחד. צריך לדעת לקחת נקודות וזה לא משנה אם מדובר בנקודה או שלוש נקודות".

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad