היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

מפגש קצוות: מחר ב-19:00 הפועל פ"ת תארח את קריית שמונה

 

חניכיו של רן בן שמעון מגיעים למשחק במומנטום חיובי לאחר שבמחזור האחרון שברו רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון וגברו על מ.ס אשדוד בתוצאה היפה 3:0, במועדון הצפוני מקווים להמשיך את הדרך החיובית ולחזור עם 3 נקודות יקרות על מנת להמשיך לבסס את מעמדם בחלק העליון של טבלת הליגה. אגב, בסיבוב הקודם המפגש הביתי של ק"ש מול הפועל פ"ת נגמר בניצחון של הקבוצה של בן שמעון, בתוצאה 3:1 מצמד של אלרואי כהן וגול נוסף של חסארמה.

מהצד המקצועי עדיין יחסרו לרן בן שמעון שחקנים משמעותיים בחלק ההתקפי כאשר גם אלרואי כהן וגם וויאם עמאשה עדיין לא החלימו מהפציעות מהם הם סובלים.

מנגד, הפועל פ"ת מגיעה למשחק כשהיא נמצאת בתחתית הטבלה עם יכולת ירודה והפסד במחזור האחרון לעכו בתוצאה 0:3, וכרגע למרות שיש עוד הרבה נקודות בקופה היא אחת מהמועמדות העיקריות לרדת לליגת המשנה בסוף העונה. משהו לא טוב על הקבוצה של יובל נעים לא מעט בעיות משמעת מלוות אותה מתחילת העונה, תצוגות כדורגל חלשות בלשון המעטה ומצב רוח ירוד באימונים בעקבות ההפסדים. בנוסף  הקבוצה נחלשה עוד עם עזיבתו בשבוע שעבר של החלוץ דודו ביטון לקבוצת שרלואה הבלגית. אך מצבה של פ"ת יכול להיות גם נקודת המוקש של קריית שמונה, כאשר השחקנים של נעים מבינים שיוכלו לצאת מהמצב אליו הם נקלעו רק עם המון הקרבה מלחמה ונחישות.

מעבר לכך יהיה זה מפגש פיקנטי עבור הקשר גיא צרפתי שבעבר היה בורג מרכזי בקריית שמונה והיום נמצא בצד השני אצל הפועל פ"ת, צרפתי שיפגוש את החברים מהצפון ישכח ל-90 דקות את הקשר לק"ש ורק ירצה לעזור לקבוצתו במאבק לעוד 3 נקודות יקרות.

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad