היום ה-25 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

איזי שירצקי זכה בפרס מפעל חיים בספורט

*הוכרזו הזוכים בפרס מפעל חיים בספורט*
הוכרזו הזוכים בפרס מפעל חיים בספורט של משרד התרבות והספורט בהובלת מכון וינגייט. הפרס יוענק במסגרת חגיגות 65 שנה למכון וינגייט. מטרת הפרס הינה להוקיר את עבודתם ותרומתם של האנשים שהשפיעו על הספורט במשך שנים. בראש וועדת הפרס עומד מר אריק פינטו, יו"ר המועצה הלאומית לספורט ולשעבר מנכ"ל בנק הפועלים, החברים הנוספים בוועדה הם: מר יקי אנוך יו"ר מועצת מכון וינגייט, גב' נורית דאבוש יו"ר מועצת הרשות השנייה לשעבר והמדליסטית הפראלימפית גב' ענבל פיזארו.

הוועדה בחנה את ההישגים הספורטיביים של המתמודדים והמתמודדות, תרומתם והשפעתם על הספורט בישראל, עשייה ערכית לצד מקצועית.

פרס איש ניהול בתחום הספורט- הבעלים של קבוצת הכדורגל הפועל קרית שמונה על תרומתו רבת השנים איזי שרצקי בשל היותו איש חזון אשר השפיע ושינה את פנייה של העיר קריית שמונה תוך עשייה חברתית משמעותית ורחבת היקף. במהלך שנות פעילותו בעירוני קריית שמונה פיתח את המועדון תוך השקעה במחלקת הנוער, בשחקנים ובמאמנים, שכיום הינם מאמנים מובילים בישראל. באמצעות החזון, הנחישות והשקעה הצלחת להוביל מועדון צנוע להצלחות מופלאות ובניהם זכייה באליפות סנסציונית וזכייה בגביע המדינה. לצד הישגיו הספורטיביים ומלבד טיפוח המועדון סייע לעיר קריית שמונה באמצעות קידום הקהילה בעיר הצפונית ובאצבע הגליל בתקופות של קטיושות ומצב כלכלי רעוע. קידם חזון המציב את קריית שמונה כמוקד תרבותי

שר התרבות והספורט, *חילי טרופר*:"ברכות חמות לזוכים ולזוכות בפרס מפעל חיים בספורט שמוענק השנה לראשונה. פרס מפעל חיים בספורט מבטא את ההערכה העמוקה שיש לנו לאנשים ולנשים שהקדישו את חייהם לערכי הספורט ולקידום הספורט. משרד התרבות והספורט בראשותי מתחיל כאן מסורת של הכרת תודה לאלו שתרמו תרומה משמעותית לספורט הישראלי בעשייה מבורכת רבת שנים. יש לנו אנשים מופלאים בספורט הישראלי ואני שמח על ההזדמנות לעצור לרגע ולומר להם תודה גדולה בשם כולנו."

יו"ר הוועדה הבוחרת, *אריק פינטו*: "אל הוועדה הגיעו קרוב ל-100 שמות של אנשי ונשות ספורט, כולם וכולן היו ראויים וראויות אך בסוף היינו צריכים לבחור בראויים ביותר. דרך הוועדה התוודענו לתרבות ספורט ישראלית עשירה ואין לי ספק שחלק מהשמות שבחנו עוד יזכו בשנים הבאות. הפרס נועד להביע הערכה, הוקרה וציון לשבח לפועלם ולתרומתם של העוסקים בספורט והמפתחים אותו , אשר הגיעו להישגים ולציוני דרך בתחומם, ובכך תרמו תרומה משמעותית לספורט הישראלי."

מנכ"ל משרד התרבות והספורט *רז פרוילך*: "הענקת פרס מפעל חיים השנה לראשונה היא תחילתה של מסורת נפלאה לספורט הישראלי. משרד התרבות והספורט רואה חשיבות גדולה בהוקרת אנשים אשר בזכותם הספורט הישראלי הגיע ומגיע להישגים
יו"ר המועצה הציבורית של מכון וינגייט, *יקי אנוך*: "מכון וינגייט הוא הבית של הספורט הישראלי, ולכן זה רק הגיוני שהוא זה שיעניק את הפרס של הספורט הישראלי. אנו גאים להוביל את המפעל המופלא הזה ואני באופן אישי שמחתי להיות חלק מוועדה כה חשובה, כזאת שמציינת את תרומתם של נשים וגברים מופלאים. אבל הפרס הגדול ביותר הוא החותם שהותירו על ילדות וילדים שהלכו בעקבות ההשראה שהם נתנו".

אולי יעניין אותך

Bottom ad