היום ה-25 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

אחרי 13 שנה: קריית שמונה ירדה לליגה הלאומית

אחרי 13 שנה שבהן שיחקה בליגת העל, זכתה באליפות היסטורית ובלתי נשכחת, הניפה גביע והשתתפה בשלב הבתים בליגה האירופית, קריית שמונה ירדה  רשמית לליגה הלאומית לאחר שהפסידה בבלומפילד, להפועל תל אביב (2:2), משחק שחרץ את גורלה של הקבוצה המקומית לשוב לליגה השנייה.
העתיד של ק"ש שלא ניצחה ולו משחק אחד בביתה נראה לוט בערפל, שכן  איזי שרצקי, יצטרך לחשב מסלול מחדש, שכבר הודיע כי הוא לא מתכוון להמשיך.

שער מדהים במספרת מול הפועל תל אביב, לא הספיק כדי לנצח
שער מדהים במספרת מול הפועל תל אביב, לא הספיק כדי לנצח

דראפיץ', מאמן הקבוצה: "כאב אחד גדול. הובלנו 0:2 מול עשרה שחקנים, רצינו לנצח את המשחק ודיברנו על זה במחצית כדי להביא את ההכרעה אלינו למחזור האחרון. האכזבה גדולה מאוד. אין מה להוסיף. כאב אחד גדול, קרית שמונה ירדה ליגה השנה".

דראפיץ' המשיך: "אנחנו מדברים הרבה על זה, גם מול נס ציונה ספגנו בדקה ה-97 וגם בהרבה משחקים שבהם אתה מנסה לנצח או צריך לנצח. הייתה קארמה רעה שהולכת עם הקבוצה הזאת הרבה זמן. אתה מנסה לעשות הכל, לעשות חילופים, יש לך תוצאה כשצריך…פספסנו הזדמנות גדולה".

המאמן הוסיף: "לא הרגשתי עד היום שאנחנו בסכנת ירידה, האמנתי שאנחנו יכולים להשאיר את הקבוצה בליגה. הגעתי כשהיינו מתחת לקו האדום ואני חושב שהבאנו כמה נקודות ותוצאות טובות, אבל לפעמים…כשמישהו טובע בים ואתה קופץ יש שתי אפשרויות. או שתציל אותו או שתטבע יחד איתו".

דראפיץ' התייחס לעונה המורכבת, בלשון המעטה, שעברה עליו: "אפשר לדבר על הקארמה, אפשר לדבר על דברים כאלה. שנה לא טובה שלי, צריך להסתכל הלאה. דרור קשטן הגדול ירד ליגה ולקח אליפויות, זה הגורל של מאמן. אנחנו צריכים להיות חזקים, יש מועדונים שירדו ועלו חזרה לגדולות. אני זוכר שק"ש ירדה ליגה ואז לקחה אליפות. צריכים לקחת את זה כמו ספורטאים ולהסתכל הלאה. אני צריך להסתכל על הקריירה שלי ולחשוב טוב-טוב על העונה הזאת, היו הרבה דברים רעים שעשיתי השנה הזאת. לא שכחתי לאמן כדורגל, כשיש גל גדול צריך להתכופף ואז להמשיך הלאה. זה מה שאעשה".

"אנחנו יודעים מי זה איזי ומהי קרית שמונה, אסור לנו לקחת את זה לכיוון הזה. בשנה שעברה היה פחות או יותר אותו מקרה ויצאנו מחוזקים, זה מה שהיה צריך לקרות השנה. הרבה דברים לא טובים קרו השנה, אני והם צריכים לעשות חושבים ולהמשיך הלאה", קבע דראפיץ'.

כובש השער העצמי, בן שבת
כובש השער העצמי, בן שבת

"אני אשם, הבאתי את המאמנים הגרועים בארץ"
אחרי שקבוצתו ירדה ליגה, הבעלים של קריית שמונה איזי שרצקי בביקורת: "איך אפשר לא לנצח משחק כזה? דראפיץ' עשה הכול הפוך". וגם: האם בסוף יישאר?
שרצקי אמר ל-ONE: "איך אפשר לא לנצח משחק כזה אחרי שאתה מוביל? לא ייאמן, המאמן עשה הכול ההפך". שוב שרצקי בעביר ביקורת על מאמנו סלובודאן דראפיץ'. עוד ממשיך בעלי קריית שמונה: "אין בלוף. הבאתי את המאמנים הגרועים בארץ, אני הכי אשם. לא התערבתי כל העונה, לא דיברתי עם המאמנים, לא הייתי מעורב בשום דבר".לגבי עתידו בקבוצה, לאחר שלא מכבר הצהיר כי בכל מקרה יעזוב, שרצקי כבר לא החלטי ואמר: "לא קל לי לעזוב קבוצה בליגה השנייה. מצד אחד נהייתי חולה ממנה, מנגד הילדים חושבים שאני צריך להישאר ולא לעזוב במצב כזה את הקבוצה. אני צריך לחשוב עוד כמה ימים ואז לקבל החלטה".אגב גם בערב כזה שרצקי שומר על ההומור ואמר: "פעם קודמת שירדתי עונה לאחר מכן עלינו ולקחנו אליפות. ברור שזה בצחוק, אני אומר". שרצקי גם שמח השבוע על כך שקבוצת הנוער זכתה בגביע המדינה ואומר: "זה היה כיף לראות את הנוער, כצ'ופר אני שולח אותם ליוון".

קרדיט תמונות: צילום מסך

 

שער עצמי.
שער עצמי.

אולי יעניין אותך

Bottom ad