היום ה-26 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

נערכים במד"א לקראת פתיחת שנת הלימודים

ביום שלישי הבא, ה-1.9 יחזרו מאות אלפי תלמידי מערכת החינוך לבתי הספר, ויפתחו את שנת הלימודים תשע"ו. במד"א ערוכים לשובם של התלמידים לבתי הספר ולגני הילדים, ועל כן הורה מנכ"ל מד"א לצוותים לגלות ערנות יתר לילדים בדרכים ולהיות ערוכים לענות על כל צורך רפואי שעלול להתעורר, ואף תדרכו את הצוותים להעניק תשומת לב מיוחדת לנהיגת אמבולנסים בקרב מוסדות חינוך ומעברי חציה.

במוקד  הרפואי של מד"א להיפגעות תלמידים בבתי הספר, אלפי חובשים ופרמדיקים, העובדים והמתנדבים במד"א שעברו הכשרה מיוחדת מיועדים להעניק מענה רפואי בשעות הלימודים בעת הצורך לתלמידים ולילדים החל מגיל 3, הכפופים לחוק חינוך חינם חובה בעשרות אלפי מוסדות חינוך בהם בתי הספר וגנים בכל ישוב וישוב ברחבי הארץ.

עם החזרה לספסל הלימודים, מחדדים במד"א את הנחיות הבטיחות לתלמידים, להורים ולאנשי מערכת החינוך:

       נהגי הסעות והורים המסיעים את ילדיהם לבתי הספר ולגנים מתבקשים לוודא כי הילדים חגורים וישובים בכיסאות בטיחות המתאימים לגילם וכי חלונות ודלתות הרכב נעולים עם מנגנון בטיחות לילדים במהלך הנסיעה ובתום הנסיעה לסרוק את הרכב ולוודא כי אף ילד לא נרדם ונשכח ברכב.

       הורים מתבקשים לצייד את הילדים במזון ובשתייה מספיקים למהלך ימי הלימודים בכלל ובפרט בתקופה הקרובה, בה הקיץ עודו בעיצומו.

       נהגים ברחבי הארץ מתבקשים לנהוג בזהירות יתרה ולשים לב לילדים בקרבת הכבישים. שימו לב כי ילדים רבים אינם רואים את רכבכם מתקרב וכי גובהם הנמוך אינו מאפשר להם ראות טובה מספיק. בנוסף, שימו לב שלא לעקוף אוטובוסים והסעות תלמידים העוצרים לצד הכביש ומורידים ילדים.

       הורים- תרגלו עם ילדיכם את הדרך הבטוחה לבית הספר וממנו, וכן וודאו כי הוא יודע לחצות כבישים ומקומות הומי אדם בעצמו. זכרו, ילד עד גיל תשע זקוק לליווי מבוגר בדרכו לבית הספר וממנו.

       במד"א מבקשים מהורים המסיעים את ילדיהם לבתי הספר, להוריד את הילדים בתחנות המתאימות לכך ולוודא כי הם חוצים את הכבישים בבטחה ובמעברי החציה בלבד. 

       סורקים ומצילים – מתוך מטרה להעלות את המודעות בציבור ולעודד ערנות גבוהה במד"א מבקשים מהציבור לשים לב לרכבים חונים במטרה לאתר פעוטות שחלילה נשכחו ברכב – ובמקרה הצורך לסייע להציל את חייהם

       נתקלתם בתאונה? חייגו מידית למוקד מד"א בקו החירום 101 והישמעו להנחיות הפאראמדיקים והחובשים במוקד.

 

מנכ"ל מד"א אלי בין: "אני פונה לציבור הנהגים לגלות ערנות מוגברת לילדים בכבישים. על מנת שלא לשכוח ילדים ופעוטות ברכב אני מבקש מציבור ההורים ונהגי הסעות התלמידים לסרוק את הרכב ולוודא כי לא נשאר אף ילד ברכב. בשמי ובשם ארגון מגן דוד אדום אני מאחל לכל התלמידים שנת לימודים בטוחה, פורייה ומוצלחת". 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad