היום ה-31 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

ראש מנה"ר בקריית שמונה

במסגרת החלטות מטה המאבק שהוקם בזמנו במטרה לגבש דרכים להצלת העיר סוכם כי אחד הנושאים עליהם צריך לשים דגש הוא הזרמת עבודות למפעלים בקריית שמונה.

כדי לקדם את הנושא קיים לפני כחודש ראש העיר ניסים מלכה ישיבות עבודה עם שר הביטחון ומנכ"ל משרדו במטרה להניע את הגלגלים ולסייע בהזרמת עבודות למפעלים בעיר.

ואכן, לפני כשבועיים הגיעו מנהלי הרכש של התעשייה הצבאית ובכירים מהתעשייה האווירית כדי לבדוק כיצד ניתן לסייע למפעלים בקריית שמונה.

אנשי משרד הביטחון לווו ע"י מ"מ וסגן ראש העיר עמרם שחר ביקרה במפעלי בלובשטיין, סימ"ת ואלקטו-גליל והתרשמה מאוד מהמפעלים ומהתוצרת שהם מייצרים.

בהמשך לאותה פגישה, השבוע הגיעו ראשי מנה"ר (מינהלת הרכש של משרד הביטחון) במטרה לסייע בהזרמת עבודות למפעלים בעיר.

ראש העיר ניסים מלכה אירח את ראשי מנה"ר בלשכתו ולאחר שיחה בין הצדדים התקיימה ישיבת עבודה בצוותא עם ראשי המפעלים בקריית שמונה. הישיבה נערכה באולם הישיבות בעירייה כשאת העירייה ייצגו ראש העיר ניסים מלכה, ממלא מקומו עמרם שחר שהיה אחראי על הביקור וסגן ראש העיר יגאל בוזגלו.

ראש העיר ביקש מראש מנה"ר להעניק עדיפות לתעשייה בקריית שמונה. ראש מנה"ר שמואל צוקר אמר כי למרות הקשיים בכל הארץ, הוא מתכוון להקים צוות מיוחד כדי לבדוק אפשרויות יצירתיות לסייע למפעלים בקריית שמונה מעבר למה שהוא מסייע עד כה.

 

לאחר ישיבת העבודה סיירה המשלחת במפעלים. 

הביקור נערך במאפייה המרחבית שם קבע ראש העיר מזוזה באגף החדש שהוקם. ראש מנה"ר שמואל צוקר חנך את קו הייצור החדש על ידי לחיצת כפתור ההפעלה, במפעל קשת (תע"ש) שם התחייב ראש מנה"ר לעשות הכל כדי שהמפעל יעלה על דרך המלך, במפעלים אלביט, רמים וסימ"ת.

צוקר: "אעשה הכל כדי לחזק את התעשייה בקריית שמונה. יש כאן אנשים מדהימים בהם ראש העיר וממלא מקומו העושים הכל כדי לפתור את בעיות התעסוקה בעיר. אשמח להיות להם ולתושבי העיר לעזר בכל מה שתלוי בי", אמר צוקר.

עמרם שחר מ"מ רה"ע העומד בחזית היומיומית בקרב על התעשייה אומר: "בקרוב כולם יוכלו ליהנות  מהפירות שהניב ביקור זה".

ראש עיר ניסים מלכה הודה לשחר על עבודתו המסורה ועל השעות הרבות שהוא משקיע לחיזוק התעשייה והמפעלים בעיר.

ראש העיר: "מדובר בביקור חשוב שיסייע רבות בחיזוק התעשייה בקריית שמונה. מעולם לא הגיעו לעיר ראשי מנה"ר לביקור משמעותי של יום שלם. אני מודה לממלא מקומי וסגני עמרם שחר על החיבור בין המפעלים בעיר לראשי התעשיות הביטחוניות בישראל".

 

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad