היום ה-05 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

רשות המיסים מימשה את איומה והפסיקה לתת שירות בקריית שמונה

מסתבר, שבמדינת ישראל ההגדרה של 'צודק' הוא 'חזק', אחרת קשה להבין את ביטול קבלת הקהל לציבור על ידי מס הכנסה & העירייה בדקה, לדרישת רשות המיסים את מסוכנות הבניין, ונמצא שאין סכנה להתמוטטות & למרות הבדיקה ותוצאותיה, לא תהיה קבלת קהל גם ביום ראשון הבא

לפני כחודש לא הגיעו נציגי מס הכנסה לבניין העירייה לתת שירות בהוצאת תאומי מס לקראת שנת 2017.

נציגי רשות המיסים טענו שיש סדקים בקירות המשרדים והדבר מסכן את חייהם.

בעקבות כך פנתה העירייה לבודק מוסמך שקבע שאין סכנת התמוטטות לבניין ולא נשקפת סכנה לחייהם של אף אחד מיושבי הבניין.

לפני מספר שבועות, לא הגיעו נציגי רשות המיסים ביום ראשון לקריית שמונה וגרמו לאנדרלמוסיה רבתי ובלבול אצל תושבי קריית שמונה והאזור שהגיעו למשרדים סגורים.

השבוע, שוב לא הגיעו פקידי הרשות, על אף שבעירייה נענו לבקשה למצוא מקום חלופי, אלא שמקום מתאים טרם נמצא  נכון לעכשיו.

בעקבות אותו יום ראשון בו לא ניתן שירות, פנינו לקבל את תגובת דוברות הרשות וזו הייתה התגובה: "לא ניתן שירות לציבור ביום ראשון האחרון מאחר ונתגלו בבניין סדקים, ועל כן, פנתה רשות המסים לעירייה בבקשה למצוא מקום חלופי, בו ניתן יהיה למקם את השלוחה, ובמקביל לערוך בדיקה דחופה של מהנדס מבנים לבניין בו התגלו הסדקים".

מוזר שאף על פי שהעירייה עמדה בתביעה של הרשות לבדוק את הבניין ואת מידת מסוכנותו, ואף על התוצאות של הבודק המוסמך שאין סכנה, שבה הרשות וכפתה הפסקת שירות על תושבי העיר והאזור.

ככל הנראה שגם ביום ראשון הקרוב לא יהיה שירות, ולכן מומלץ לבדוק לפני שמגיעים לעירייה.

מעיריית קריית שמונה נמסר בתגובה: "מבנה העירייה נבדק בידי מהנדס מומחה שקבע כי הסדקים בקומה התחתונה אינם מהווים סכנה. משום כך לא ברורה החלטת רשות המיסים שלא לשלוח את פקידיה למשרדים בקריית שמונה. ראוי לציין כי בקומת המשרדים מצויים משרדים נוספים של הרשות אשר ממשיכים לפעול בצורה שגרתית. חשוב להבהיר כי עיריית קריית שמונה מקצה שני משרדים לטובת פקידי השומה ונושאת בעלות אחזקת המשרדים, עלות הוצאות החשמל, הטלפוניה והניקיון. כל מה שנדרש מפקידי המס זה להגיע למשרדים ולתת שירות כפי שהדבר מתחייב מעצם היותם עובדי ציבור. ראש העיר דרש ממשרד האוצר לשוב ולהפעיל את השירות החיוני ללא דיחוי ואף להרחיב את ימי ושעות הקבלה כפי שכבר סוכם לאחרונה עם פקיד השומה".

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad