יקב נטופה השיק השבוע ב'חדר פרטי' בתל אביב את סדרת היינות החדשה תל קאסר ואת הבשורה החדשה בתחום היינות בישראל: ברקוד ייחודי שיוטבע על גב הבקבוק, בסדרת "תל-קאסר". את הברקוד סורק הלקוח ברחבי העולם ומקבל אישור למקוריות היין, לצד מידע נוסף על היין ודגשים לגבי אכסונו וצריכתו – פטנט מיוחד פרי פיתוחה של חברת BrandGuard הישראלית שראשיה הגיעו לחגוג יחד עם היקב האירוע ההשקה, את שיתוף הפעולה החדש. בהשקה הוצג המיתוג החדש וכן עדכון לגבי סיום הבציר וכמות הבקבוקים שייוצרו השנה-שיא חדש ליקב-120,000 בקבוקים.
בתמונה – חוגגים את השקת היינות והפיתוח החדש – מימין לשמאל – היזם משה קורן, יהב אלמי מנכ"ל יקב נטופה, חיים בכור סמנכ"ל פיתוח
צילום –דיוד סילברמן