היום ה-14 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

עכשיו גם במרכז הרפואי זיו: מעבדה לאבחון נגיף הקורונה

החל מהיום גם במרכז הרפואי זיו יבוצעו בדיקות לאבחון או לשלילת הגיף הקורונה, זאת לאחר שהבוקר נפתחה מעבדה מיוחדת שתספק את השירותים הנדרשים.

את המעבדה מאיישים אנשי מקצוע מנוסים שבשבוע שעבר עברו בהצלחה את הבדיקות המעבדתיות הנדרשות לתחום הקורונה.

כידוע, הבדיקה נדרשת כאבחון ראשוני לאימות או לשלילה של נגיף הקורונה בקרב מטופלים להם תסמינים של המחלה, כגון: שיעול, חום וקוצר נשימה.

כמו כן, מטרת המעבדה, לבדוק את המטופלים המאושפזים במחלקת ההתפרצות" לחולי קורונה בזיו. מטופלים מהם נלקחות דגימות המסייעות לצוותים הרפואיים לקבוע האם ניתן לשחררם או שמא להותירם באשפוז, במידה והנגיף עדיין מצוי בגופם.

מרכזת תחום למיקרוביולוגיה קלינית במרכז הרפואי זיו ומנהלת את המעבדה לאבחון נגיף הקורונה, הילה בן עמרם אמרה: "החשיבות של ביצוע הבדיקות במרכז הרפואי זיו היא עליונה. אנו מעניקים שירות לאוכלוסיה מאוד גדולה. פתיחת המעבדה תסייע לנו להעניק מענה מהיר למטופלים המגיעים אלינו ולאנשים המאושפזים. אנו מבינים את החשיבות הקיימת בזיהוי מהיר ובבידוד מטופלים המאומתים כחולי קורונה. צוות המעבדה מגויס כולו למשימה הזו וזמין לעבוד במשמרות גם במהלך סופי השבוע . בשלב הראשוני אנו ערוכים לביצוע של 50 בדיקות ביום. בקרוב נבצע אף מאות בדיקות ביום, בהתאם למה שנדרש. אם יהיה צורך, נכשיר עובדים נוספים על מנת להעניק מענה מדויק ומהיר ככל שניתן ולכל מי שצריך".

 

מנהל המרכז הרפואי ד"ר סלמאן זרקא: "הגעתו של ד"ר לאוניד ליבשיץ והרחבת מחלקת אף אוזן גרון על ידי רופא מומחה לילדים בתחום, היא צעד נוסף בהגשמת החזון שלנו שבראשו הענקת שירותים שלמים ומצוינים לתושבי הצפון. לשמחתי הצוות מצוין והטכנולוגיה מתקדמת ונשאר לאחל לכולם שלא יזדקקו, ואם כן, יהיה להם תמיד מענה מקצועי קרוב לבית – אצלנו בזיו".

אולי יעניין אותך

Bottom ad