היום ה-15 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

שילם חניה וקיבל דוח

השיטור העירוני והפיקח זכו להתארח ב'חדשות הגליל' מאז שקמו, רק בנסיבות מחמיאות. אולם, לאחרונה עובר משהו רע המתבטא בהתנהלות עם אצבע קלה על ההדק של חלק מהפקחים והשוטרים.

התפקיד של השיטור העירוני והפיקוח אינו פשוט. הם מתמודדים מול אוכלוסיית העיר שמוכרת להם ותודו שלא נעים לרשום דוח כזה או אחר לשכן, לחבר או לאבא של הדוד של השכנה של אימא שלך…

לאחרונה מתקבלות תלונות על רישום דוחות חניה כאשר התלונות נסבות על חוסר רגישות, חוסר התחשבות, ובעבר חוסר מדיניות באשר להיכן ולאיזה עבירות לרשום דוח.

השיטה שהייתה נהוגה בה עברה ניידת ברחובות העיר ו'עקצה' בדוח רכב זה או אחר שחנה שלא על פי הכללים, פסקה ככל הידוע, וזאת אחרי שיחות שהיו עם האחראיים על יישום מדיניות אחידה לרישום על עבירות, ולא בשיטת העקיצה והאכיפה הבררנית.

השבוע פנה א' אשר הגיע לדואר מרכז לקבל שירות והחנה את רכבו בחניה מוסדרת ושילם על החניה למשך שעה שהתחילה ב-11 ואמורה הייתה להסתיים בשעה 12.

לתדהמתו, הוא קיבל דוח חניה בשעה 1109.

"ראיתי את הפקח רושם את הדוח, הערתי לו שיש קבלה על השימשה ושאלתי אותו 'מדוע אתה רושם דוח, שילמתי חניה?' על פי עדותו של א', אמר לו הפקח שהוא לא שם לב, ואם הוא רוצה לבטל את הדוח, שיגיש ערעור לרשות החניה'.

כאן, איבד א' את סבלנותו וטען שדינו של הדוח להתבטל כאן ועכשיו 'אני לא מבין את דרך העבודה של הפקחים. נניח לצורך העניין, שהפקח לא שם לב, קורה וזה אנושי. אבל מדוע אני החף מכל פשע צריך עכשיו לבזבז זמן, לרוץ אחרי העירייה והיועצים המשפטים, למלא בקשת ערער ולחכות חודשים כדי שאולי יבטלו את הדוח. אני יודע ממקרים של אחרים שבצורה הזאת יש רבים שמותרים על כל הריצות האלה, ומי שמרוויח זו העירייה שמשלשת את הכסף לקופתה, שלא בצדק', אומר א'.

ולכן, החלטנו הפעם להעלות את הנושא ובין היתר לשאול האם הפקחים מקבלים בונוסים על רישום הדוחות? ואם לא, אז למה לא לעשות את העבודה ברגישות ובאמונה?

ועוד עצה, תעברו ל'פנגו', זה מוכיח את עצמו.

כתב: הרצל בן אשר

 

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad