היום ה-14 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

ד"ש מהמאמן משמעון הדרי – טוב היה לחזור הביתה, אפילו למספר רגעים

קבוצות. הדריך בעירוני קריית שמונה, בית"ר ירושלים, הפועל עכו, מכבי אחי נצרת, הפועל אום אל פאחם.

ערך מוסף. מדריך ראשי ומסמיך מאמני כדורגל במכללות.

ראשית, אני רוצה לברך את כל תושבי קריית שמונה ואת כל אזרחי ישראל בשנה טובה, מוצלחת, מלאת בריאות, אושר, וכמובן בחג שמח!

מסר. כמו כולנו, אוהבי הכדורגל הישראלי, רוצים ליהנות מעונה טובה, איכותית יותר, ולראות שחקנים ישראלים צעירים מתפתחים. בעיני, הכל מתחיל מהבסיס, ממחלקות הנוער, ושם דרוש שינוי רוחבי גדול בכדורגל הישראלי.

כולם חוזרים על עניין המחסור במתקנים, אבל הכל מתחיל בניהול נכון, מחלקת נוער היא לא מחלקת גביה, והכל יתחיל בהשקעה, בהתבססות על מאמנים איכותיים ומקצועיים, על נתינה גדולה יותר, וכמובן ליווי של השחקנים במתן יסודות, הכוונה נכונה, והרצון גם לשלב אותם ולתת להם הזדמנות שהם מגיעים לגיל הבוגרים בסופו של תהליך.

מה הייתי משנה? הגישה והטיפול במחלקות נוער, אבל בכלל, הכדורגל שלנו חייב לעצור לרגע, לקחת נשימה, ולהבין שחוסר הסבלנות והרצון להישגים מידיים, פשוט הורס כל חלקה טובה.

מהזווית שלי כמאמן, לא פעם נתקלתי בתופעה שבכדורגל מביטים על היום והמחר, ולא עובדים לפי תוכניות ארוכות טווח. הדרך נזנחה, והמעבר לעידן של בעלים פרטיים בכדורגל רק החמיר את העניין.

לצערי, אחרי הישג מרשים עם אום אל פאחם בעונה שעברה, שהיה הישג היסטורי, עלייה לליגה לאומית כאשר סיימנו את העונה ביתרון של 13 נקודות על המקום השני, לא הייתה להנהלה את הסבלנות הנדרשת.

 

סיכום השנה שלי

זו הייתה שנה נפלאה של עשייה, שנה מרגשת, מלאת תשוקה בהיבט של האימון והכדורגל. היא לא הייתה פשוטה ברמה המשפחתית, האישית, שבה נאלצתי להיפרד מהוריי היקרים שהלכו לעולמם.

כאמור, החזרה וההצלחה הגדולה עם אום אל פאחם החזירה לי את הדרייב, ובכלל סגירת המעגל וההגעה לעירוני קריית שמונה לפני השבוע האחרון והמכריע של העונה, וההצלחה להשאיר את הקבוצה בליגה, הייתה סגירת מעגל נפלאה.

כן, הסיפור באום אל פאחם הסתיים, אבל אני משוכנע שהשנה הזו תפתח דלתות חדשות ואני כבר מצפה לאתגר הבא.

לסיום? רוצה להודות לאל, על כל הטוב, על כל השיעורים שאני עובר, ורוצה להודות גם לאיזי שרצקי ומשפחתו ולאנשי עירוני איתוראן קריית שמונה והאוהדים היקרים.

שמחתי לחזור גם אם לכמה רגעים הביתה. למקום יקר ואהוב. אני מדגיש, בהיבט של מחלקות הנוער שציינתי, קריית שמונה היא מקום אחר ולטובה, ואני מייחל ששחקנים צעירים מקומיים ישתלבו בקבוצה הבוגרת, ובכלל מאחל הצלחה רבה לכלל שחקני ומאמני המחלקה הצעירה וכמובן הקבוצה הבוגרת".

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad