היום ה-05 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

אושר תקציב העירייה לשנת 2014 בסך 149,994,000 שקלים

ראש העיר הרב ניסים מלכה פתח את הישיבה ואמר שהתקציב שמוגש לאישור חברי המועצה משקף את הפעילות של העירייה עם שידרוג והתאמות שנעשו בו. ועדת הכספים, בישיבה מקדימה דנה בתקציב והחליטה להגישו עם גירעון של כארבעה מיליון שקלים מתוך הנחה שבחודשים הקרובים יועברו לקופתה של העירייה כספים נוספים ממשרדי הממשלה וצו הארנונה יאושר. "אנחנו מקווים ובטוחים שהתקציב לא יחרוג ואפילו יש לנו תקווה שיהיו הפתעות לטובה", אמר ראש העיר.

גזבר המועצה בני קונפורטי הציג את הנתונים ואת מבנה התקציב, וחברי המועצה הודו על ש"סוף סוף מגישים תקציב שגם אפשר לקרוא ולהבין אותו", אמרו חברי המועצה.

קונפורטי הציג את המסגרת הכוללת של התקציב וציין שיש לראות את התקציב בשלמותו 'אין בעיה להגדיל או להקטין סעיפים כאלה ואחרים' הוא אמר, 'רק תצביעו על המקור ממנו יושלם החסר, אמר הגזבר.

על אף הדברים הללו ביקש מ"מ רה"ע ד"ר בוריס סידלקובסקי להקצות עשרת אלפי שקלים עבור "יום הניצחון על הנאצים" המצוין לפי הלוח הלועזי בתשעה במאי. הבקשה הועברה לדיון בועדת הכספים.

עוד בפתיחת הישיבה ציין ראש העיר הרב ניסים מלכה את יורם מלול על שהעלה את בעיית התשלום למעונות בפני ראש הממשלה נתניהו קודם לכן, והעיקוב בביצוע ההנחה, ממנה סובלים זוגות צעירים רבים.

בהמשך העלה חבר המועצה הצעה לבנות את תקציב העירייה מאפס, ולא להעבירו משנה לשנה, כפי שעושים תוך עדכון עליית המדד וטלאי על.

"התקציב הוא הביטוי הממשי של החזון שלנו, של ראש העיר וחברי המועצה. אנחנו צריכים 'לנקות' את סעיפי התקציב ממספרים ולומר 'מה אנחנו רוצים? מה חשוב לדעתנו לתקצב יותר ומה פחות, וכך הלאה. אני מציע" אמר חבר המועצה "שלשנה הבאה נבנה את התקציב על פי החזון שלנו".

ראש העיר הרב מלכה אימץ את הרעיון וחברי המועצה אישרו את הצעתו של חבר המועצה וראש העיר, ואכן לקראת השנה הבאה יבנה התקציב על פי החזון.    

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad