היום ה-05 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

בנצי ליועץ המשפטי של העירייה "מנע מראש העיר 'לעשות פוליטיקה' במתקני העירייה"

יו"ר האופוזיציה יעקב בנצי בן ציון, שיגר מכתב תלונה ליועץ המשפטי של העירייה עו"ד אריאל בר יוסף ובו הוא מתלונן נגד ראש העיר הרב ניסים מלכה על כך, שלטענתו, ועל פי עדויות שיש בידיו, ראש העיר מנצל את מעמדו ולשכתו לקיום מפגשים פוליטיים עם תושבים ועם עובדי עירייה  לקידום בחירתו.

חבר המועצה בנצי יעקב כותב ליועץ המשפטי של העירייה: "התנהלות ראש העיר בשנת בחירות. ברצוני להסב את תשומת לבך, וזו בפעם השנייה, בדבר התנהלותו הפוליטית של ראש העיר בשנת בחירות שלא על פי הנהלים המקובלים.

ראש העיר ממשיך לחרוג מסמכותו ומקיים מפגשים פוליטיים במשרדי העירייה, כל זאת בשעות העבודה שלו ושל עובדי העירייה איתם הוא משוחח על נושאים פוליטיים. בידי אף עדויות של תושבים שהוזמנו למפגשים ולשיחות כשהנושא המרכזי בשיחות הוא הבחירות לראשות העיר, בכך עובר ראש העיר על הנחיית היועץ המשפטי לממשלה", כותב חבר המועצה בנצי, שהחל את מסע הבחירות שלו בימים האחרונים, לעו"ד בר יוסף, ומוסיף "זוהי פנייתי השנייה אליך בנושא זה, אך לצערי עדיין לא קיבלתי תשובות.

אני פונה אליך כאדם הממונה על קיום ושמירת החוק בעירייה, אבקשך לפנות באופן מידי לראש העיר, חברי מועצת העיר ולעובדי העירייה, ולחדד את הנהלים והתקנות בדבר פעילות פוליטית בשנת בחירות, וזאת על מנת שמקרים אלו לא ישנו עד סיום הבחירות.

באם פניתי זו לא תענה, אאלץ לפנות לגורמים נוספים כולל משרד היועץ המשפטי לממשלה ולמבקר המדינה", כותב חבר המועצה בנצי יעקב ליועץ המשפטי של העירייה בתלונתו.

אולי יעניין אותך

Bottom ad