היום ה-06 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

השרה גמליאל "קריית שמונה מופלית בתקציבים, חייבים לשנות זאת"

אל מסע העליה לרגל של שרי ממשלת ישראל הצטרפה לפני החג השרה גילה גמליאל המוערכת בעיר על עשייתה בעבר. השרה נפגשה עם ראש העיר, סגניו ומנכ"ל העירייה לישיבת עבודה בה השתתפה גם יו"ר ועדת הקליטה אהובה סירוגין.

על אף שקבלת הפנים הייתה חמה, בעירייה מודאגים מן העובדה שקצב יישום ההבטחות לעיר בשורה ארוכה של נושאים מזדחלת ומלאת מהמורות.

"אנחנו מקווים שהשרה גמליאל תקיים את הבטחותיה והביקור לא ייזכר כעוד ביקור. אנחנו בטוחים שהמפגש הזה יצאו תוצאות חיוביות", אמרו בעירייה בתום הביקור.

השרה גילה גמליאל נפגשה עם ראש העיר הרב ניסים מלכה, סגנו יגאל בוזגלו, המשנה לראש העיר אלי זעפרני ומנכ״ל העירייה אשכול שוקרון וסקרה בפני המשתתפים את תחומי אחריות המשרד לשוויון חברתי ואמרה כי היא מודעת לעובדה שקריית שמונה לא זוכה לתקציבים מספקים ומופלית באופן עקבי. "קריית שמונה לא נמצאת במקום בו היא אמורה להיות ואנו, נבחרי הציבור, חייבים לשנות עובדה מצערת זו".
לדברי השרה, המשרד לשוויון חברתי ידאג להעביר את מלוא המשאבים לעירייה על מנת לקדם את הנושאים שתחת אחריות המשרד.
"אני יכולה להגיד פה באופן חד משמעי – בכל הנוגע למשרדי, יועברו כל התקציבים האפשריים מטעם המשרד לקידום צעירים בעיר, אזרחים ואזרחיות ותיקים ולטובת שוויון מגדרי", אמרה השרה גמליאל.
בהתייחסה לנושא חדר המיון בעיר אמרה השרה כי תיזום פגישה עם שר הבריאות ליצמן על מנת למצוא פיתרון הולם לבעיה.
"אני מודעת למצב הרגיש ולדרישתם של תושבי העיר והאזור לחדר מיון. יש להגיע לפיתרון מהיר שיטיב עם תושבי העיר ותושבי אצבע הגליל ואני מתכוונת לפנות כבר בימים הקרובים לשר ליצמן בנושא".
ראש העיר הודה לשרה על תמיכתה בקריית שמונה ואמר כי הוא מקווה שדבריה יהפכו מהר מאוד למעשים. "הגיע העת ליישם את כל ההבטחות שאנו שומעים. עד היום השרה גמליאל לא איכזבה אותנו ואני משוכנע כי גם הפעם היא לא תאכזב ותממש את כל הדברים עליהם התחייבה".

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad