היום ה-31 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

מרצפים את מרכז הכיכרות

הפרויקט הינו יוזמה של ראש העיר, מר ניסים מלכה, אשר מטרתו העיקרית הינה שיקום המרכז המסחרי בעיר המתפרש החל מלשכת התעסוקה בקצה הדרומי ומסתיים בתחנה המרכזית של אגד בקצה הצפוני. ועד הסוחרים של המתחם הינו חלק בלתי נפרד ואף שותף מלא להחלטות המנהלת, כל זאת על מנת להבטיח כי שדרוג המתחם יביא לתנופה והצלחה של בעלי העסקים.

כחלק מתהליך התכנון, בוצעו במתחם מספר עבודות תשתית על מנת להבטיח כי פרויקט 'מרכז הכיכרות' יבנה בצורה היעילה והמקצועית ביותר, שיתוף פעולה עם 'חברת חשמל' אשר שדרגה את קווי החשמל בעלי מתח גבוה ע"י הטמנתם באדמה תוך חשיבה לסביבה ירוקה ואקולוגית, חידוש תשתיות מים וביוב במתחם כולו ע"י חברת 'תנור', הקמה של שירותים ציבוריים יוקרתיים בסמוך לבניין העירייה המיועדים לקהל המבקרים במתחם וכן הגדלת מסת החניות באזור.   

את הפרויקט כולו מתכללת מנהלת הכיכרות שבחברה הכלכלית  אשר אחראית על תכנון ושדרוג המתחם הן בצד הפיזי והן בצד הכלכלי חברתי וכן הפעלתו ותחזוקתו בעתיד.

 

בסוף השבוע נפגשו הגורמים המניעים את הפרויקט עם מנכ"ל העירייה החדש, אשכול שוקרון, שביקש מכל הגורמים לעשות מאמץ לסיים את השלב הראשוני עד אפריל הקרוב.

אולי יעניין אותך

Bottom ad