היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

מתגייסים למען הוספיס גליל עליון

המועצה האזורית גליל עליון וכפר בלום תרמו את בית העם בקיבוץ לצורך הערב המיוחד. חגית לרר מעדן הפקות שבנווה אטי"ב, מפיקה את האירוע בהתנדבות וזאת מתוך הערכתה לפעילות ההוספיס וכחלק מתרומתה לקהילה. לפני האירוע תתקיים קבלת פנים הכוללת נגינה של חגי ואנדריאה כובש מיסוד המעלה וכיבוד. הכיבוד יין, גבינות, פרי ומאפים נתרם ברוחב לב על ידי יצרנים וספקים גליליים. המשרד לפיתוח הנגב והגליל תרם אף הוא לאירוע.

במסגרת הערב יופיעו דני סנדרסון ולהקתו במופע שירים וסטנד-אפ. לסנדרסון חיבור מיוחד לערב, שכן הוא בן קיבוץ כפר בלום. האירוע יתקיים ביום חמישי, ה-27 בנובמבר. שרוליק קנול, מנהל ההוספיס, נרגש מרוח ההתנדבות והתרומה של תושבי האזור: התרומות הן נשמת אפה של העמותה ומכירת הכרטיסים לערב הגאלה נועדה לסיוע כלכלי להבטחת קיומו של ההוספיס. עד כה גויסו התרומות הדרושות להפקת ערב הגאלה, מכאן ואילך פונה העמותה לציבור ומבקשת להבטיח מכירה מלאה של כרטיסים, שהם למעשה תרומת הקהילה לקידום ושימור פעילות ההוספיס, פעילות שכה חשובה עבור הנזקקים לה.

צוות ההוספיס מספק מעטפת תמיכה כוללת לחולים במחלות מסכנות חיים, "טיפול פליאטיבי". הטיפול ניתן בבית החולה, בסביבה המוכרת ובקרב בני משפחה, שכנים וחברים. מטרתו של הטיפול לצמצם במידה מרבית את הסבל הפיזי והנפשי הכרוכים במחלה.  את הטיפול מספק צוות בין-מקצועי של רופאים, אחיות ומטפלים בתחומי הנפש. הצוות זמין לצרכי המטופל בכל שעות היממה ובכל ימי השבוע. הטיפול ניתן גם למטופל וגם לבני משפחתו והוא ניתן ללא תשלום.

הכרטיסים נמכרים בשלוש רמות מחיר ומהווים תרומה לפעילות ההוספיס- כרטיס רגיל – 160 שקלים כרטיס זהב 300 שקלים כרטיס פלטינה –  600 שקלים.

את הכרטיסים ניתן לרכוש דרך אתר tickets.galil-elion.org.il.

לרכישה קבוצתית נא לפנות לטלפון 050-4008865

לפרטים נוספים לתקשורת: שרון רוקנשטין 050-227744

אולי יעניין אותך

Bottom ad