היום ה-06 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

עיריית קריית שמונה תבחר עובד מצטיין

העובד המצטיין יקבל את תעודה וגמול כספי בערב יום העצמאות הקרוב מעל הבמה המרכזית ויבחר גם עובד למופת.

חברי הוועדה קבעו את הקריטריונים למועמדים לקבלת פרס העובד המצטיין שמעבר לתעודת הוקרה והערכה יזכה גם לתגמול כספי.

בימים אלו נשלחו לכל מנהלי האגפים בעירייה טפסי המלצה וכל מנהל אגף יצטרך לבחור שני עובדים מצטיינים ולהעבירם לוועדת בחירת העובד המצטיין.

חברי הוועדה יצטרכו לבחור עובד מצטיין ועובד למופת.

בין השאר נקבעו המדדים להמלצה על עובד מצטיין והם: תפוקה ואיכות עבודה מעל המקובל, מתן שירות יעיל ואדיב לקהל הפונים, מסירות ונאמנות לתפקיד, פתרון בעיות בצורה מקורית ובלתי שגרתית, הישגים משמעותיים בתחום החיסכון וההתייעלות, יחסי אנוש טובים עם הממונים והכפופים, השקעה בהתמקדות מקצועית, התמדה, משמעת בעבודה, עמידה בלוחות זמנים, נכונות לעבוד מעל הנדרש ועוד.

מנכ"ל העירייה אשכול שוקרון: "חשוב לדעת להעריך עובדים טובים וליצור אווירה טובה בקרב עובדי העירייה. חשוב שהעובדים יידעו שיש מי שמעריך את עבודתם וגם יזכו להערכה על תפקודם למען הרשות ולמען ציבור התושבים בעיר".

ראש העיר ניסים מלכה: "עובד מצטיין מוכרח לשמש דוגמא ומופת גם בפן הערכי, להאיר פנים, לשתף פעולה בעבודת צוות, להפגין סולידריות וכבוד ולפרגן לזולת. העובד המצטיין מבין, כי אין הוא מפסיד כאשר זולתו מצליח נהפוך הוא, הצלחתו של האחד היא ברכה לכולם. ארגון מוצלח הוא לפני הכל ארגון שהעובדים בו מחויבים להצלחתו. ההון האנושי הוא הנכס הגדול ביותר שלנו. זהו הבסיס ליציבות והצלחה. אני שמח שהשנה ייבחר העובד המצטיין של עיריית קריית שמונה ומשוכנע כי הדבר יגביר את המוטיבציה של העובדים וישפר את רמת השירות לאזרח ולפונים לעירייה".

 

בראש הוועדה עומד סגן רה"ע יגאל בוזגלו וחברים בה: מנכ"ל העירייה אשכול שוקרון, גזבר העירייה בני קונפורטי, היועץ המשפטי אריאל בר יוסף, דובר העירייה דורון שנפר, יו"ר וועד העובדים חנניה כהן, מבקר העירייה פינטו אברהם, מנהלת כ"א חנה וקנין ויועצת ראש העיר למעמד האישה שולה עמוס. 

אולי יעניין אותך

Bottom ad