היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

עיר השלום הבינלאומית

בוועידת השלום לנוער שהתקיימה בננסי השתתפו נציגים מקריית שמונה, ננסי שבצרפת וקרלסרוהה מגרמניה.

במהלך הביקור שכלל סדנאות עבודה, מיזמים בנושא שלום והופעות מרשימות של חבורת הזמר העירונית שהופיעו מול הקהילה היהודית ומול כל המשלחות וראשי האיחוד האירופי, זכתה המשלחת מקריית שמונה לאהדה גדולה.

ראש העיר שהצטרף למשלחת בסוף השבוע שיכנע את ראשי האיחוד האירופי לקיים את וועידת השלום הבאה בקריית שמונה.

ראשי האיחוד האירופי וראש עיריית ננסי ד"ר אנדריי רוסינו קיבל את בקשתו של ראש העיר והוועידה הבאה בשנת 2014 תהיה בקריית שמונה במימון כמעט מלא של האיחוד האירופי.

במהלך הוועידה תיקרא קריית שמונה "עיר השלום הבינלאומית".

בקריית שמונה הביעו סיפוק שבני הנוער בקריית שמונה היו הדומיננטיים והפעילים ביותר בכל סדנאות העבודה בהם השתתפו.

ראש העיר הרב ניסים מלכה אמר בטקס הסיום של הוועידה: "אין צורך להרחיב את הדיבור על חשיבות החינוך, התרבות וההשקעה בטיפוח בני הנוער, לרווחת תושביה של כל אחת מהערים. חשיבה משותפת ורצון טוב עשויים להציף לעיון, לדיון, למחשבה ולשיח נושאים חשובים רבים שניתן לשתף בהם פעולה ולמצות את היתרונות הגלומים בשיתוף. אנו נמצאים כאן בכנס מיוחד לחיזוק בני הנוער שלנו ולמען בואו של השלום המיוחל, זהו כבר צעד ראשון בדרך להשגת המטרה".

ראש העיר הזמין את מארח הוועידה ראש העיר ננסי ד"ר אנדריי רוסינו לביקור בקריית שמונה במהלך חודש אוקטובר בכדי לחנוך מועדון לדוברי צרפתית שייקרא על שמו של רוסינו שנחשב ידיד של עם ישראל, העם היהודי והעיר קריית שמונה מזה עשרות שנים.

 

"אני מזמין אותך לביקור בקריית שמונה ונשמח כי תחנוך עימנו את פתיחת החוג ללימוד לצרפתית בקריית שמונה. חוג שאנו מתכוונים לקרוא על שמך. זהו המעט שאנו יכולים לעשות עבור חבר של אמת משך שנים כה רבות".

ד"ר רוסינו אישר את הגעתו לקריית שמונה עם משלחת גדולה.

ראש העיר מתכוון לכנס כבר בשבוע הבא צוות מיוחד שיתחיל בהכנות לאירוח וועידת השלום הבינלאומית לנוער בקריית שמונה.

המשלחת לצרפת הורכבה מראש העיר ניסים מלכה, רכז התרבות העירוני מאיר מרציאנו ומנהלת המקהלות העירוניות אולגה לוי, רכזת יחידת הנוער העירונית מור כהן ועשרה בני נוער מיחידות הנוער וחבורת הזמר הבוגרת של קריית שמונה.

בתמונות: ראש העיר וחברי המשלחת.

 

ראש העיר הרב ניסים מלכה, ראש העיר ננסי ד"ר אנדריי רוסינו ואולגה לוי רבינוביץ' מנהלת המקהלה העירונית. 

אולי יעניין אותך

Bottom ad