היום ה-05 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

ראש ליום אחד

 

עובדי העירייה שיתפו את הנוער בעבודתם והיו קשובים לצרכי הנוער שהעלו המחליפים הצעירים.
האירוע התקיים הודות
לעבודתה של המחלקה לנוער, המשמשת לנוער אוזן קשבת בכלל ולמועצת הנוער העירונית בפרט, ועושה כל שביכולתה לסייע לנוער.
ביום הזה, מועצת הנוער ביקשה "לשים את הנוער במרכז" נציגי המועצה רצו לקדם את שיתוף הנוער בהחלטות מרכזיות שמתקבלות בעירייה וקידום מועצות התלמידים ומועצת הנוער העירונית בתוך בתי הספר ובעיר בכלל. בנוסף ביקשו בני הנוער ללמוד על עבודת הרשות על פרנסיה, מנהליה ועובדיה.
בסוף היום, נערכה ישיבת סיכום של כל המשתתפים באולם המליאה בבניין העירייה.

סביב שולחן מליאה גדול, העלו בני הנוער את תובנותיהם והישגיהם לטובת בני הנוער ביום זה וראש העיר ומנהלי האגפים והמחלקות בעירייה העלו את התרשמותם, חוויותיהם ולקחיהם מהאירוע.

מנהלי ועובדי העירייה ציינו לטובה את היום ואת העובדה שלמדו הרבה מאד ממחליפיהם על הנוער וצרכיו ועוד רעיונות שונים בתחומים מגוונים.

ראש העיר ניסים מלכה, ציין כי יום חילופי השלטון הוא אכן אירוע חשוב שבו מובילי התחומים בעירייה אף לומדים יותר מבני הנוער מאשר הם לומדים מאיתנו.

בעירייה מקווים כי מעתה כל נציג שהשתתף ביום ישמור על קשר עם בעל התפקיד אותו החליף.

בני הנוער אמרו כי הם רואים ביום זה קרקע פורייה לפיתוח ועיצוב מנהיגים לעתיד ומקווים כי נושאי התפקידים אכן ישכילו לשלבם בכל החלטה עקרונית בנוגע לנוער ולחזון העיר.

ראש העיר ניסים מלכה פירגן לבני הנוער ואמר: "אשרי העיר שיש לה כאלה בני נוער איכותיים".

ראש העיר החדש ליום אחד דביר גן אור אמר לאחר יום אחד בתפקיד החשוב ביותר בעיר: "לא קל לשבת על כיסא ראש העיר וודאי שלא לקבל החלטות חשובות. כדי להיות ראש עיר צריך הרבה כוחות היות ומדובר בתפקיד תובעני וקשה עם הרבה לחץ ולכך נחשפתי במהלך כל היום. רק כשהייתי צמוד לראש העיר הבנתי כמה קשה הוא עובד וכמה אין לו אפילו שנייה אחת של מנוחה", אמר "ראש העיר" דביר גן אור.

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad