היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

רס"ר שחר שפריר ז"ל

במהלך פעילות מבצעית, הוא נפגע אנושות בתאונת דרכים כאשר היה רכוב על אופנוע יחד עם לוחם נוסף סמוך לגינות סחרוב בעיר. הוא פונה במצב אנוש לבית החולים שערי צדק, שם מת מפצעיו.

ביום רביעי התקיימה הלוויה צבאית בה השתתפו מאות מבני העיר, קציני משטרה בכירים, סגל פיקוד מחוז ירושלים, קצינים ושוטרים, בני משפחה וחברים.

במהלך ההלוויה ספד לו מפקד מחוז ירושלים, ניצב משה (צ׳יקו) אדרי: "בחום ובקור, בעתות חירום ובשגרה תמיד היית שם, בשביל תושבי העיר ירושלים והמבקרים בה".

"מאז גיוסך למשטרת ישראל לפני שלוש שנים, לחמת בגופך יחד עם חבריך ביחידת היס"מ מול רצף האירועים והפיגועים בירושלים ועסקת בהגנה על עיר הבירה של מדינת ישראל, משימה עם שליחות ומסירות אמתית. ואתמול שחף, קרה הגרוע מכל. במהלך משמרת מבצעית, רכוב על האופנוע, תאונה קטלנית אשר קיפדה את חייך, ופצעה את חברך ליחידה. שבריר שניה שמשנה את החיים לכולנו למשפחה, לארוסתך נעמה, לחברים ליחידה ולמחוז".

 

מפקד המחוז הצדיע לרס"ר שפריר בשם משטרת ישראל הארגון והוסיף: "מקרית שמונה הרחוקה הגעת אלינו למחוז ירושלים ומחוז ירושלים תמיד ימשיך להיות ביתך השני. אנו נזכור אותך לעד ונלווה את משפחתך היקרה, ונהיה להם למשפחה במחוז ירושלים".

אולי יעניין אותך

Bottom ad